هنوز برای پیش بینی در لیگ کشتی زود است، شرایط برای همه یکسان بود

به گزارش دیار سلمان، مهدی برائتی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: دیدارهای دور رفت در گروه الف با عملکرد خوب بچه ها و صدرنشینی استقلال پیگیری شد که این موضوع جای خوشحالی و امیدواری برای ادامه راه در لیگ دارد. البته لیگ امسال در شرایطی آغاز شد که ماههاست تمرینات و برنامه های کشتی به دلیل شیوع کرونا تعطیل بوده و کشتی گیران نتوانستند آنطور که باید و شاید به تمرینات همیشگی خود بپردازند.

هنوز برای پیش بینی در لیگ کشتی زود است، شرایط برای همه یکسان بود

وی شرح داد: تیم ما از اواخر شهریور ماه برای حضور در لیگ بطور کاملا محتاطانه و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی وارد اردو شد و در نخستین هفته لیگ هم توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. البته عوامل مختلفی وجود داشت که باعث شد تیمها شرایط همسانی نداشته باشند و نمی توان پیش بینی و ارزیابی دقیقی از توان تیمها در دور برگشت و ادامه لیگ داشته باشیم. ضمن اینکه طی روزهای باقیمانده تا دور بعدی لیگ نیز فرصت خوبی برای تیمهاست تا نیروهای خود را تجهیز و آماده تر کنند.

مربی تیم کشتی آزاد استقلال به رقابتهای جهانی هم اشاره کرد و گفت: صرف نظر از برگزاری یا لغو مسابقات باید به این نکته اشاره کرد که برگزاری رقابتهای لیگ در شرایطی که تمامی تورنمنت ها و مسابقات داخلی و خارجی لغو شده بود بسیار مثمرثمر است و کشتی گیران می توانند از این فرصت به بهترین شکل برای آماده سازی و اثبات توان خود به کادر فنی تیم ملی استفاده کنند.

برائتی در انتها گفت: از سوئی دیگر پیکارهای لیگ برتر برای مربیان تیم ملی هم بسیار مهم و سرنوشت ساز است چراکه می توانند در کوران مسابقات لیگ، تمام گزینه های خود را زیر ذره بین داشته باشند و نفرات مورد نظر را برای حضور در میادین آینده محک بزنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1368

به "هنوز برای پیش بینی در لیگ کشتی زود است، شرایط برای همه یکسان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز برای پیش بینی در لیگ کشتی زود است، شرایط برای همه یکسان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید