راهنمای هتل 5 ستاره سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت

به گزارش دیار سلمان، تجربه ای بی نظیر به همراه خدمات و امکانت با سطح جهانی ، در هتل بی نظیر و ساحلی سنتارا گرند بیچ ریزورت در شهر پوکت هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت تنها دو دقیقه تا ساحل فاصله دارد.

راهنمای هتل 5 ستاره سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

منظره ای سرسبز با چشم اندازی فوق العاده. هتل پنج ستاره سنتارا گرند بیچ ریزورت فضایی آرام را در نزدیکی دریا و ساحل کارن برای شما تدارک دیده است. این هتل ،اتاق هایی با چشم انداز های خارق العاده ای همانند رو به ساحل و مناظری زیبا شامل پارک های آبی با چهار استخر خارجی برای شما فراهم نموده است.

برای دسترسی به فرودگاه بین المللی پوکت از هتل بزرگ ساحلی سنتارا گرند بیچ ریزورت ، تنها چهل و پنج دقیقه رانندگی پیش رو دارید.

پانرده دقیقه نیز تا مرکز شهر نیز فاصله دارید که امتیاز ویژه ای به شمار میاید.

سرویس های حمل و نقل به شکل مدرن و همچنین فضای پارک ماشین به طور رایگان در اختیار شماست.

تعدادی از اتاق های هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت از امتیاز ویژه ای بهره مندند. اتاق هایی با منظره دریای شگفت انگیز آندامان که از بالکن های شخصی و اختصاصی تجربه ای بسیار آرامش بخش برای شما فراهم میکند.

این اتاق ها با بهترین لوازم تزیین شده اند،اتاق ها مبله، دارای تلوزیون های فلت و بزرگ و حمام هایی با طراحی مدرن و لباس استحمام میباشند.

در حین رفتن به باشگاه فیتنس،از منظره خارق العاده اقیانوس زیبا لذت میبرید.امکانات رفاهی دیگری که برای شما عزیزان در نظر گرفته شده،شامل زمین های تنیس،سالن ماساژ با امکانات درجه یک و یک اتاق سرگرمی میشود.

هفت سالن سرو غذا برای این هتل تعبیه شده که در همه آن ها انواع غذاهای بین المللی،غذاهای آسیایی و غربی سرو میشود.

از دیگر امکانات ویژه بخش سرو غذا در هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت، بخش استراحتگاه آبی میباشد که به صورت بیست و چهار ساعته غذا سرو میکند.

این بخش شامل امکانات ویژه برای ایتالیایی زبان هاست. بله! ما به زبان ایتالیایی نیز مسلط هستیم.

هتل بزرگ و ساحلی سنتارا گرند بیچ ریزورت در پوکت،آماده پذیرایی از میهمانان محترمیست که رزرو خود را تا هفده دسامبر انجام داده اند

  • تعداد اتاق:262
  • نام هتل: هتل سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت
  • درجه هتل: 5 ستاره
  • آدرس هتل: 683 Patak Road، Muang،، 83100 Karon Beach، Thailand
  • موقعیت هتل: Karon Beach
  • تعداد اتاق: 262
  • فاصله تا فرودگاه: 45 کیلومتر
  • نوع اتاق: اتاق 2 تخت، سوئیت، دولوکس
  • امکانات هتل: رستوران و بار، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، صرافی، فروشگاه، گشت درون شهری و برون شهری، محل نگهداری بچه ها
  • امکانات ورزشی: استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ
  • امکانات تفریحی: اتاق بازی
  • امکانات اتاق ها: سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، صندوق امانات، بالکن

هتل سنتارا گرند که در منطقه ای ساحلی در پوکت واقع شده است انتخابی مناسب برای سفرهای کاری و تفریحی شما می باشد. از این هتل مهمانان دسترسی آسانی به مناظر دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر دارند.همچنین این هتل گلچینی از بهترین خدمات وامکانات نظیر خدمات 24 ساعته، اینترنت، آسانسور و پارکینگ را برای مسافرین در نظر گرفته است. برای برطرف خستگیتان هم می توانید از اتاق بخار، حیاط هتل، جکوزی، انواع ورزشهای آبی و زمین بازی بچه ها بهره ببرید. در طول اقامتتان در هتل سنتارا گرند سفری فراموش نشدنی خواهید داشت.

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 251

به "راهنمای هتل 5 ستاره سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای هتل 5 ستاره سنتارا گرند بیچ ریزورت پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید