نمایشگاه گردشگری فرصت معرفی ظرفیت های شهر و روستاهای صنایع دستی است

به گزارش دیار سلمان، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، نمایشگاه گردشگری فرصت معرفی ظرفیت های شهر و روستاهای صنایع دستی است.

نمایشگاه گردشگری فرصت معرفی ظرفیت های شهر و روستاهای صنایع دستی است

پویا محمودیان در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: گردشگری و صنایع دستی دو بال این وزارتخانه هستند و هم زمانی برگزاری این دو نمایشگاه را به فال نیک می گیریم و امید داریم که شاهد افزایش همکاری ها بین این دو حوزه باشیم.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برگزاری همزمان پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی باعث افزایش همکاری ها در این دو حوزه و هم افزایی هرچه بیشتر خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه سال جاری استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه شده و شاهد حضور چشمگیر فعالان دو حوزه گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه هستیم. علاقمندان و بازدیدنمایندگان از این نمایشگاه می توانند علاوه بر آشنایی با ظرفیت های گردشگری استان های مختلف از محصولات صنایع دستی هنرمندان 31 استان کشور به عنوان اصلی ترین سوغات در هر استان بازدید و محصولات هنرمندان را خریداری نمایند.

محمودیان ادامه داد: سال جاری با تاکید و دستور مستقیم مهندس ضرغامی توجه ویژه ای به استانهای محروم شده و برای 12 استان کشور غرفه های رایگان در نظر گرفتیم. ضمن اینکه یکی از ویژگی های نمایشگاه سال جاری توجه خاص به پیشکسوتان و نیز هنرمندان برجسته صنایع دستی است.

معاون صنایع دستی کشور اظهار کرد: حضور شهرها و روستاهای ملی و جهانی صنایع دستی در این نمایشگاه یک فرصت بی نظیر برای معرفی دستاوردها و ظرفیت های آنها است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سالهای گذشته فرایند ثبت ملی و جهانی شهرها و روستاهای ایران در حوزه صنایع دستی شتاب بسیار خوبی گرفته و شاهد رونق روز افزون فراوری، فروش عرضه و صادرات محصولات هنرمندان صنایع دستی در این منطقه ها هستیم.

محمودیان اعلام نمود: مطمئن هستیم که نمایشگاه سال جاری می تواند نتایج خوبی را برای هر دو حوزه گردشگری و صنایع دستی در پی داشته باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2124

به "نمایشگاه گردشگری فرصت معرفی ظرفیت های شهر و روستاهای صنایع دستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گردشگری فرصت معرفی ظرفیت های شهر و روستاهای صنایع دستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید