منصوریان: کیفیت دربی اصفهان از دربی تهران بهتر بود

به گزارش دیار سلمان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بنیادی فر خیلی با کیفیت داوری کرد تیم داوری فوق العاده خوب بود، اما دو صحنه ما که یکی 100 درصد گل بود و جریان بازی عوض می شد.

منصوریان: کیفیت دربی اصفهان از دربی تهران بهتر بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا منصوریان بعد از شکست 2 صفر ذوب آهن مقابل سپاهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: روز قشنگی بود بخصوص برای تیم ما، آنچه می خواستیم از نظر تاکتیکی و فشار روی حریف کاملا انجام دادیم و کیفیتمان را نشان دادیم. همچنان اعتقاد دارم امروز از بی دقتی بازیکنانم در 5 دقیقه اول بازی لطمه خوردیم، در نیمه دوم هم گل ما که آفساید شد بلافاصله سوال کردم که گفتند اشتباه بوده است؛ فکر می کنم ولسیانی هم هند کرد.

وی ادامه داد: می خواستم به یاری داور، حسن یوسفی از کیش اشتباهش را گوشزد کنم که خیلی زود رفت زیر دوش، اما بنیادی فر خیلی با کیفیت داوری کرد؛ تیم داوری فوق العاده خوب بود، اما دو صحنه ما که یکی 100 درصد گل بود و جریان بازی عوض می شد و احساس می کنم ولسیانی با دست توپ را زد. روی این دو موضوع خیلی اعتراض داشتیم هر چند یاریی نمی نماید، اما از کیفیت داوری بنیادی فر حتما باید تعریف کنم که اصلا تحت تاثیر جو استادیوم قرار نگرفت. اعتراض من به یاری داور پشت دروازه و یاری داور مقابل، حسن یوسفی، بود. در مجموع به سپاهان تبریک می گویم، بردی شیرین بدست آوردند. ما بی دقت بودیم و می توانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان توضیح داد: به تابش تبریک می گویم. کیفیت دربی اصفهان از دربی تهران بسیار بهتر بود. از بچه هایم راضی هستم باید عیب و ایرادات را با هم ببینیم، نمی خواهم اشتباهات و تقصیرات را گردن بچه ها بیندازم هرچند می توانستیم بهتر بازی کنیم.

منصوریان در پاسخ به این سؤال که امروز ذوب آهن آغاز فوق العاده ای داشت و سپاهان را غافلگیر کرد، گفت: با توجه به اینکه سپاهان در 15 دقیقه اول و 10 دقیقه آخر خیلی خطرناک بازی می نماید به بچه ها گفتیم مانند کاری که با استقلال و تراکتور کردیم، غافلگیرشان کنیم. بیشتر بازی های آنها را چه در فصل قبل چه سال جاری خوب نگاه کردم.

وی اضافه نمود: البته وضعیت فیزیکی خوب بازیکنان ما هم اجازه این کار را به ما می داد. هم تیم ما جوان تر بود و هم باید در 10 دقیقه اول حتما به گل می رسیدیم، اما روی دو کرنر که فکر می کردم صددرصد گل می گردد دفاع سپاهان مقاومت کرد. نمی خواهم بگویم دروازه بان سپاهان بهترین بازیکن زمین بود تا فکر کنید ما تیم برتر بودیم، اما نیازمند که بسیار دروازه بان خوب و بدون حاشیه ای است عالی کار کرد و در 15 دقیقه اول مسابقه تیمش را از فشار خارج کرد. البته ما هم بی دقت بودیم.

منصوریان درباره تعویض اجباری بوحمدان در دقایق ابتدایی دیدار مقابل سپاهان گفت: بوحمدان در سال هایی که مربی گری می کنم جزو منضبط ترین بازیکنانی است که دیده ام. او با برنامه زندگی می نماید و نمی دانم در آن لحظه چه اتفاقی برای او رخ داداما به من گفت که کشاله پایش صدا نموده و مجبور شدیم تعویضش کنیم. فردا کمیته پزشکی در این خصوص نظر خواهد داد. قطعاً آسیب دیده است اما امیدواریم با توجه به اینکه بازیکنی کلیدی است طول درمانش کوتاه باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه از اینکه در لحظه آخر گل نمی زنیم ناراحت هستم، گفت: این مشکل قطعاً در بازی های آینده رفع خواهد شد در تیم هایی که من داشته ام مانند نفت و استقلال از این پروسه عبور نموده ایم. این موضوع را تمرین می کنیم از صبح تا شب نحوه طراحی تمرینات ما روی همین موضوع است و به هیچ عنوان در فاز دفاعی نمی رویم.

منصوریان درباره عملکرد نه چندان خوب پهلوان در دیدار امروز گفت: با نظر شما موافق نیستم اگر تهران بود شاید جواب دیگری می دادم اما در اصفهان فرم صحبت هایم در کنفرانس مطبوعاتی را تغییر داده ام.

وی در پاسخ به این سؤال که در 20 دقیقه اول فرصت های خوبی داشتید اما به گل نرسیدید و آیا ذوب آهن نیازمند جذب مهاجم است، عنوان نمود: ارسلان، هادی و ... مهاجمان خوبی هستند. ما تصمیم داشتیم از همان نقطه ای که نقطه قوت سپاهان است به آنها آسیب بزنیم اما دروازه بان سپاهان آنها را از فشار خارج کرد. اما حریف مجبور شد روی ما خطا کند. به کلمه بدشانسی اعتقاد ندارم. اگر بتوانیم دقت بیشتری داشته باشیم و از موقعیت های مان استفاده کنیم تمام شانس ها تبدیل به گل می گردد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تعطیلات لیگ گفت: یکی دو روز استراحت می کنیم و بعد تمرینات را از سر می گیریم. چند بازی فشرده انجام می دهیم و مجدداً لیگ تعطیل می گردد اما چون لیگ به خاطر تیم ملی تعطیل می گردد به خاطر ایران یاری می کنیم. ما هم در این مدت می توانیم ایرادهای خودمان را رفع کنیم. البته این موضوع به روند مثبت تیم ما توقف می دهد و موافق مربیان تیم های لیگی هستم اما چون برای تیم ملی است مسئله ای نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 562

به "منصوریان: کیفیت دربی اصفهان از دربی تهران بهتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: کیفیت دربی اصفهان از دربی تهران بهتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید