مراکز خرید شهر دبی را بیشتر بشناسید

به گزارش دیار سلمان، شهر دبی در کشور امارات متحده از شهر های مهم در زمینه تجارت و گردشگری در منطقه خاورمیانه است. دبی دارای مراکز خرید عظیم و همینطور جاذبه های گردشگری بسیار خوبی است که می تواند مسافران را ساعت های زیادی سرگرم سازد. شهر دبی شامل مناطق زیبای ساحلی بوده و در اطرافش کویری دارد که محلی برای تور های کویر گردی نیز هست. در شهر دبی می توانید به رستوران های بسیار خوب بین المللی سر بزنید و از غذاهای خوشمزه انجا لذت ببرید.

مراکز خرید شهر دبی را بیشتر بشناسید

این شهر شامل آب و هوایی گرم و آفتابی بوده و مناسب برای آبتنی و ساحل رفتن است. در شهر دبی هتل های بسیار خوب وجود دارد و تعدادی از بهترین هتل های زنجیره ای جهان در این شهر حضور دارند. در آنجا می توانید از خدمات لوکس و مجلل استفاده کنید. شهر دبی با داشتن جاذبه های گردشگری خوب است و تور دبی از تورهای مورد علاقه ایرانیان به شمار می رود. از دلایل رفتن به این شهر مراکز خرید و بازارهای متعدد آنجا بوده که شامل انواع برندهای معتبر بین المللی و همینطور اجناس اصل و با کیفیت می گردد. در شهر دبی می توانید با رفتن به این مراکز خرید از اجناس روز جهان دیدن کنید. در ادامه تعدادی از مراکز خرید معروف و خوب در شهر دبی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه شوید.

مرکز خرید امارات مال دبی

یکی از بهترین مراکز خرید در شهر دبی و تور دبی مرکز خرید امارات مال است که شامل فروشگاه های بسیار زیاد بوده و در آنجا 560 واحد مختلف تجاری مشغول فعالیت هستند. در این مرکز خرید انواع محصولات و کالاها از برندهای معتبر جهانی در حال فروش است و می توانید در این مرکز خرید به فروشگاه های محصولات لوکس و مجلل رفته و از امکانات خوب آنجا استفاده کنید. این مرکز خرید دارای معماری بسیار زیبا و دکوراسیونی مدرن است و آنجا شامل امکانات تفریحی بسیار عالی مانند سینما مجهز با سالنهای مختلف، پیست اسکی روی برف سرپوشیده عظیم و همچنین انواع رستوران های مختلف بین المللی و بسیار خوب و کافی شاپ های معروف و با کیفیت می گردد.

مرکز خرید برجمان دبی

به گزارش سفر باتو ، یکی از بازارهای عظیم و خوب در دبی مرکز خرید برجمان است که شامل انواع محصولات مختلف می گردد. در آنجا چندین فروشگاه وجود دارد و می توانید در آنجا انواع لباس، وسایل خانه، وسایل تزئینی، ساعت، عطر و ادکلن و بسیاری محصولات مختلف را تهیه کنید. این مرکز خرید دارای هایپر مارکت عظیم بوده و آنجا شامل سینما و شهر بازی سر پوشیده است. همچنین در مرکز خرید برجمان می توانید از انواع رستوران های خوب و کافی شاپ های متعدد بهره برده و بعد از خرید در آنجا غذا یا انواع نوشیدنی های گرم و سرد را میل بفرمایید.

مرکز خرید اوت لت مال دبی

دیگر مجموعه عظیم تجاری در دبی مرکز خرید اوت لت مال است که در آنجا می توانید در فضایی عظیم و سرپوشیده به انواع فروشگاه های مختلف از برندهای معتبر بین المللی سر بزنید و محصولات و کالاهایی مانند لباس، کیف و کفش، اسباب بازی، وسایل خانه، وسایل برقی و بسیاری محصولات دیگر را تهیه کنید. این مرکز خرید برای خرید سوغاتی بسیار عالی بوده و در آنجا می توانید بیشتر برندهای معروف جهان را پیدا کنید. این مرکز خرید معمولاً محصولاتش دارای تخفیف های خوبی است و برای کسانی که می خواهند خرید های خوب داشته باشند مکانی عالی به شمار می رود. در این مرکز خرید انواع رستوران و کافی شاپ هم موجود است.

مرکز خرید دبی مال

از معروف ترین مراکز خرید که در دبی وجود دارد مرکز خرید دبی مال است که در نزدیکی برج بلند و معروف خلیفه و آبفشان معروف دبی وجود دارد. این مرکز خرید دارای انواع فروشگاه های عظیم و معروف از برندهای بین المللی بوده و در آنجا می توانید انواع محصولات روز را تهیه کنید. در این مرکز خرید انواع فروشگاه های محصولات لوکس وجود دارد و می توانید در آنجا علاوه بر خرید هر نوع کالایی از انواع امکانات و تفریحات آنجا هم استفاده کنید. این مرکز خرید دارای آکواریومی عظیم بوده که یکی از جاذبه های شهر دبی است و همچنین در آنجا می توانید به گالری های هنری، شهر بازی، سینماهای مجهز و بسیاری جاذبه های دیگر نیز سر بزنید. در این مرکز خرید انواع رستوران های معروف قرار دارند و می توانید انواع غذاهای بین المللی را در آنجا امتحان کنید.

مرکز خرید مرکاتو دبی

دیگر مرکز خرید و مجتمع تجاری عظیم در دبی مرکز خرید مرکاتو است که دارای معماری بسیار زیبا و با الهام از کاخ های اروپایی ساخته شده است. این مرکز خرید دارای انواع فروشگاه های لباس، کفش، محصولات خانگی، وسایل خانه و بسیاری کالاهای دیگر است. در آنجا علاوه بر خرید می توانید از دیدنی های مختلف در آنجا لذت برده و به کافی شاپ های خوب آنجا بروید و قهوه و انواع نوشیدنی را میل کنید. این مرکز خرید چند رستوران بسیار خوب و با کیفیت داشته که می توان به رستوران پائول اشاره نمود که از رستوران های بسیار خوب شهر دبی است.

منبع: لوکس تهران
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1261

به "مراکز خرید شهر دبی را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید شهر دبی را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید