مانتیور UltraSharp شرکت دل رونمایی شد

به گزارش دیار سلمان، شرکت Dell برای راحتی کار علاقه مندان به برگزاری کنفرانس های ویدئویی یک مانیتور تازه را فراوری کرد.

مانتیور UltraSharp شرکت دل رونمایی شد

خبرنگاران - شرکت دل به تازگی مانیتور نو خود را معرفی نموده که شامل یک وب کم هوشمند 4K در بدنه خود است؛ با داشتن چنین قابلیتی می توان از این نمایشگر برای کنفرانس های ویدئویی استفاده کرد. وجود وب کم ها در صفحه نمایش نوت بوک ها معمول است؛ اما تعبیه این ویژگی برای رایانه های رومیزی کمتر اتفاق می افتد.

به نقل از appleinsider شرکت Dell در کوشش است تا در نمایشگاه CES 2022، مانیتور های نو و باریک خود را با گزینه های اضافی و کاربردی عرضه کند. در بالای صفحه نمایش مانیتور نو Dell یک برآمدگی دایره ای حاوی وب کم UltraSharp 4K این شرکت وجود دارد. این دوربین از یک سنسور HDR Sony Starvis CMOS با وضوح 4K استفاده می نماید؛ این دوربین تجربه برگزاری یک کنفرانس ویدئویی با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

این وب کم ویژگی های هوشمندی مانند تنظیم اتوماتیک نور، قاب بندی اتوماتیک مبتنی بر هوش مصنوعی، وضوح بالا و ویژگی های امنیتی هوشمند را در اختیار مخاطبان قرار می هد. تیمی از مایکروسافت نیز ویژگی های حفظ حریم خصوصی، تنظیمات آسان حالت بی صدا، فعال و غیرفعال کردن دوربین با afeShutter و میکروفون های داخلی با آرایه دوگانه با لغو اکو و بلندگو های 14 واتی را به وب کم دل اضافه نموده است. این صفحه نمایش اولین نمایشگر با فناوری پنل IPS Black بوده و از VESA DisplayHDR 400 نیز پشتیبانی می نماید. با ارائه رزولوشن بالا، 100 درصد sRGB و 98 درصد DCI-PC را پوشش داده و به 400 نیت روشنایی می رسد.

اتصالات USB-C، USB-A، پشتیبانی از DisplayPort، HDMI و یک پورت صوتی در مانیتور تعبیه شده است. بعلاوه قابلیت شارژ مجدد مک بوک پرو متصل با توان 90 وات را دارد. با اعلام دل این مانیتور 29 مارس عرضه خواهد شد؛ البته قیمت آن هنوز اعلام نشده است. نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2022 به صورت حضوری از 3 ژانویه تا 6 ژانویه برگزار می گردد. در این رویداد محصولاتی نظیر Wi-Fi 6e، HomeKit، لوازم جانبی اپل، مانیتور های 8K و موارد دیگر عرضه خواهند شد.

در ادامه ویدئویی از این مانیتور را مشاهده می کنید:

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2088

به "مانتیور UltraSharp شرکت دل رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانتیور UltraSharp شرکت دل رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید