علی نژاد: تعویق بازی های المپیک هم فرصت است و هم تهدید

به گزارش دیار سلمان، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بدون برنامه ریزی درست، فرصت ها به تهدید تبدیل خواهند شد.

علی نژاد: تعویق بازی های المپیک هم فرصت است و هم تهدید

به گزارش و به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: حداقل تا اول جولای معادل دهم تیرماه هیچ رویداد بین المللی در جهان نداریم و شاید این موضوع تمدید هم بگردد.

او ادامه داد: برخی مصدومیت هایی برای ورزشکاران ما پیش آمد که این تعویق المپیک می تواند فرصتی برای آن ها باشد، ولی اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشیم همین فرصت ها تبدیل به تهدید می شوند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: برای برنامه ریزی باتوجه به تاریخ جدید بازی های المپیک نه باید خیلی عجله کنیم و نه باید فرصت را خیلی از دست بدهیم. از امروز 15 ماه تا آغاز المپیک فرصت داریم و 50 سهمیه قطعی گرفته ایم که این زمان در صورت برنامه ریزی درست فرصت مناسبی برای آنهاست.

علی نژاد در سرانجام گفت: وزارت ورزش تا کنون تمام تعهدات خود را به ورزشکاران المپیکی انجام داده است و در مورد ادامه فرایند پرداخت حقوق با توجه به تعویق افتادن المپیک و آغاز مجدد اردو ها باید تصمیم گیری گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1020

به "علی نژاد: تعویق بازی های المپیک هم فرصت است و هم تهدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: تعویق بازی های المپیک هم فرصت است و هم تهدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید