عرضه بازی ارباب حلقه ها: گالم تا سال 2022 عقب افتاد

به گزارش دیار سلمان، استودیوی ددالیک (Daedalic) گفت که جدیدترین اثر این استودیو، یعنی بازی ارباب حلقه ها: گالم تا سال 2022 عرضه نخواهد شد. این بازی ابتدا در سال 2019 به جهان معرفی گشت و قرار است برای کنسول های نسل هشتم و نهم و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر شود.

عرضه بازی ارباب حلقه ها: گالم تا سال 2022 عقب افتاد

بازی ارباب حلقه ها: گالم داستان معروف ارباب حلقه ها را از زاویه ای دیگر تعریف می کند. همان طور که از اسم این بازی مشخص است، شخصیت اصلی این بازتعریف ماجرای ارباب حلقه ها، گالم است. البته به گفته توسعه دهندگان این بازی قرار نیست چیزی از حماسه بزرگ ارباب حلقه ها تغییر کند و تمام چیز هایی که در این بازی به نمایش درمی آید به داستان اصلی وفادار خواهند بود.

سازندگان این بازی بیان کرده اند برای بخش هایی از داستان اصلی که در آن ها خبری از گالم نیست جزییات بیش تری از سفر گالم و کارهای او در سرزمین میانه روایت خواهد شد. هدف از ساخت این بازی نمایش دادن قسمت های کم تر شناخته شده شخصیت گالم است.

با توجه به چیزی که از گالم می دانیم، این شخصیت توان چندانی برای مبارزه کردن ندارد و در این بازی نیاز است به شکل مخفی کاری اهداف را پیش برد. یکی از مهم ترین بخش های داستان این بازی نمایش دادن کمشکش های درونی شخصیت گالم است. در قسمت هایی از این بازی میان شخصیت گالم و وجهه دوم او، یعنی اسمیگل نبردهای درونی رخ می دهد و وظیفه مشخص کردن برنده این مجادله ها به عهده بازی کن قرار داده شده.

حدود سه سال از معرفی این بازی می گذرد؛ اما تیم سازنده این بازی تا به حال هیچ نمایشی از گیم پلی این بازی نداشته اند. تنها چیزی که از این بازی به شکل رسمی منتشر شده یک تیزر و چند اسکرین شات از داخل بازی است. این که سازندگان یک بازی سه سال بعد از معرفی اولیه بازی خود هیچ گونه نمایش گیم پلی نداشته باشند و در نهایت عرضه بازی خود را یک سال به تعویق بیاندازند اصلا نشانه خوبی از توسعه بازی موردنظر نیست.

به گفته سازندگان بازی ارباب حلقه ها: گالم، این بازی قرار است سال 2022 منتشر شود. پلتفرم های مقصد این بازی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی هستند.

منبع: Video Game Chronicles

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1563

به "عرضه بازی ارباب حلقه ها: گالم تا سال 2022 عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی ارباب حلقه ها: گالم تا سال 2022 عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید