طرح موبایلی با نمایشگری در ماژول دوربین پشتی ثبت شد

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت چینی اخیراً حق انتشار طرح های موبایل جالبی را ثبت نموده است. یکی از این حق انتشارها به دستگاهی تعلق دارد که در تنظیمات دوربین پشتی آن یک نمایشگر ثانویه واقع شده است.

طرح موبایلی با نمایشگری در ماژول دوربین پشتی ثبت شد

این کپی رایت در سازمان ملی مالکیت فکری چین ثبت و در 19 فوریه منتشر شده است. طبق اسناد موجود طرح جلوی دستگاه نشان دهنده یک موبایل معمولی است.

اما پشت دستگاه و وسط تنظیمات دایره شکل دوربین ها و فلش LED، یک بخش دایره شکل دیگر قرار گرفته است. اوپو تصمیم دارد تا از این بخش به عنوان یک نمایشگر ثانویه استفاده کند.

از این نمایشگر کوچک می توان برای نشان دادن زمان و تاریخ استفاده کرد. همچنین می توان اطلاعات دیگری مانند نوتیفیکیشن های سریع، داده های مربوط به سلامت و غیره را در نمایشگر ثانویه نشان داد.

از سوی دیگر روی نمایشگر اصلی دستگاه هیچ اثری از دوربین سلفی دیده نمی گردد. بعضی معتقدند احتمالاً اوپو تصمیم دارد از نمایشگر ثانویه این طرح به عنوان منظره یاب استفاده کند تا افراد بتوانند با یاری دوربین های پشتی سلفی بگیرند. البته در این باره نمی توان مطمئن بود زیرا نمایشگر مذکور کوچک است.

به هرحال بقیه ویژگی های این طرح چندان تمایزی با موبایل های دیگر ندارد. در کپی رایت مذکور نمایشگر دستگاه گوشه های خمیده دارد و مجهز به پورت یو اس بی-سی، بلندگو، خروجی میکروفون است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1611

به "طرح موبایلی با نمایشگری در ماژول دوربین پشتی ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح موبایلی با نمایشگری در ماژول دوربین پشتی ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید