صالحی: انقلاب اسلامی تحولات عمیق جهانی در پی داشت

به گزارش دیار سلمان، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی نقطه عطفی در تاریخ بشر است، خاطر نشان کرد گذشت زمان تحولات عمیق، سریع و فراگیر ناشی از انقلاب اسلامی را معین خواهد نمود.

صالحی: انقلاب اسلامی تحولات عمیق جهانی در پی داشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علی اکبر صالحی امروز (یکشنبه) در دومین روز دهه مبارک فجر در مرقد مطهر امام راحل حاضر شد و پس تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امام سنگرها و خاک ها را زدود و گوهر تابناک دین را مجدداًً به نمایش گذاشت و از آنجایی که دین براساس فطرت انسان بنا نهاده شده همه مردم، به این حرکتی که امام بزرگوار شروع کننده آن بود، گرویدند و این انقلاب شروع و جمهوری اسلامی برپا شد.

وی که اخیراً تحت تحریم های آمریکا قرار گرفته است در ادامه خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی نقطه عطفی در تاریخ بشریت است و گذر زمان این را نشان خواهد داد که از زمانی که انقلاب اسلامی اتفاق افتاده تحولات بعد از آن در دنیا، تحولاتی عمیق، فراگیر و سریع بوده است.

به گزارش ایرنا، صالحی به عنوان مثال به فروریزی اتحاد جماهیر شوروی، و شرایطی که الان در آمریکا به وجود آمده و مانند گرویدن جوانان به دین و جدا شدن آنها از پوچ گرایی اشاره نمود , ادامه داد: در غرب پوچ گرایی غوغا می کرد ولی امروز بعد انقلاب اسلامی گرایش به دین، خداباوری و دین باوری روز به روز در میان جوانان بیشتر می گردد.

رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: امام(ره) کاری کرد که واقعاً انسان ها مجدداًً چشم های خود را شست و شو نموده و حقیقت ناب را دیدند.

وی یادآور شد: بحث مهم دیگری که امام(ره) با این انقلاب پی ریزی کردند مقابله با ظلم و کمک مظلوم است که این یکی از اصول پایدار انقلاب اسلامی است که باعث می گردد انقلاب اسلامی و مقابله با ظلم روز به روز ریشه دارتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 886

به "صالحی: انقلاب اسلامی تحولات عمیق جهانی در پی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: انقلاب اسلامی تحولات عمیق جهانی در پی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید