شیک ترین سوئیت دنیا با شیشه های ضدگلوله در هتل گالیای میلان

به گزارش دیار سلمان، برای اقامت شخصیت های سیاسی و مهم بسیار مناسب بوده و البته سال جاری نیز انجمن جوایز سفر جهانی ، سوئیت Katara را که در شهر میلان ایتالیا واقع شده است به عنوان شیک ترین سوئیت جهان انتخاب نموده است برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با ما همراه شوید.

شیک ترین سوئیت دنیا با شیشه های ضدگلوله در هتل گالیای میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

شیک ترین سوئیت جهان را می توان در بیشتر کشورها که اصولا گردشگر پذیر هستند میتوان یافت و در امین میان نیز شهر میلان که یکی از بزرگترین شهرهای ایتالیاست هتل گالیا را در خود جای داده است این هتل معروف و زیبا نیز شاید بیشترین شهرت خود را باید مدیون سوئیت Katara بداند چرا که همانند سال قبل سال جاری نیز عنوان شیک ترین هتل جهان را به نام خود رقم زد و این اتفاق نادر برای همه هتل داران یک آرزوی همیشگی است.

قطعا این هتل با توجه به بسیاری از ویژگی های خاصی که دارد عنوان دار شده است خصوصیاتی همچون داشتن دیوارهای شیشه ای ضد گلوله، مساحت 1030 متر مربعی و طراحی لوکس که آن را متمایز از سایرین می سازد. مجموعه اقامتی کاتارا با توجه به ضریب امنیتی بالای که دارد برای اسکان دیپلمات ها و سیاسیون بسیار مناسب است.

موسسه WTA هر ساله به آنالیز کیفیت محل اقامت، مقصد گردشگری و فرودگاه در سرتاسر جهان می پردازد و با توجه به پارامتر های خاصی که دارد بهترین ها را معرفی می نماید .

این سوئیت همان اندازه که شیک است و بهترین امکانات را دارد به همان اندازه نیز گران قیمت می باشد و هر شب اقامت در آن 20 هزار دلار آب می خورد .

این سوئیت 4 خوابه می تواند برای اقامت 8 نفر مناسب باشد 2 اتاق آن برای بچه ها آماده شده و دو اتاق دیگرش نیز برای سایر افراد است . در شیک ترین سوئیت جهان قسمت های مخصوصی نیز برای ریلکس کردن و آفتاب گیری تعبیه شده است .

معرفی شیک ترین سوئیت جهان

منبع: گردشبان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1033

به "شیک ترین سوئیت دنیا با شیشه های ضدگلوله در هتل گالیای میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیک ترین سوئیت دنیا با شیشه های ضدگلوله در هتل گالیای میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید