شکست کینگدائو در غیاب حدادی

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: تیم کینگدائو دابل استار ایگلز در غیاب حامد حدادی مقابل حریف خود در هفته سی و ششم لیگ بسکتبال چین تن به شکست داد.

شکست کینگدائو در غیاب حدادی

به گزارش خبرنگاران، در هفته سی و ششم لیگ بسکتبال چین، موسوم به CBA، تیم کینگدائو دابل استار ایگلز در غیاب حامد حدادی مقابل حریف خود تن به شکست داد. در این بازی که در سالن هونگشن آره نا شهر ژینجیانگ برگزار شد، تیم ژینجیانگ گوانگوی با نتیجه 131 بر 110 از سد یاران حامد حدادی گذشت.

تیم جیانگسو تونگشی با حضور 16 دقیقه ای مهدی کامرانی، گارد رأس تیم ملی ایران مقابل بیجینگ شوگانگ با نتیجه 136 بر 90 در سالن شوگانگ جیمنازیوم مغلوب میزبان خود شد. کامرانی در این بازی یک ریباند و 2 پاس گل کسب کرد.

در دیگر بازی این هفته، چونگ کینگ با حضور ارسلان کاظمی مغلوب گوانگدونگ فوشان درالیونز شد. یاران ارسلان کاظمی با نتیجه 128 بر 139 بازی را به یاران فادی الخطیب واگذار کردند. کاظمی در این دیدار 42 دقیقه بازی کرد و 25 امتیاز و 21 ریباند داشت.

در سرانجام هفته سی و ششم لیگ بسکتبال چین، تیم جیانگسو تونگشی با 10 پیروزی و 26 شکست در جایگاه شانزدهم، تیم کینگ دائو با 27 پیروزی و 9 شکست در مکان سوم و چونگ کینگ با 4 پیروزی و 32 شکست در جایگاه بیستم (آخر) لیگ بسکتبال چین جای دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 756

به "شکست کینگدائو در غیاب حدادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست کینگدائو در غیاب حدادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید