شکارچیان غیرمجاز در مهدی شهر دستگیر شدند، کشف لاشه قوچ وحشی

به گزارش دیار سلمان، عباس زارع در مصاحبه با خبرنگاران ضمن بیان اینکه روز چهارشنبه شکارچیان غیرمجاز در مهدی شهر شناسایی و دستگیر شدند، ابراز داشت: محیط بانان هنگام گشت و کنترل منطقه حفاظت گردیده پرور با شنیدن صدای شلیک تیر در ارتفاعات روستای فولاد محله اقدام به پایش محیط با دوربین کشی کردند.

شکارچیان غیرمجاز در مهدی شهر دستگیر شدند، کشف لاشه قوچ وحشی

وی اضافه کرد: محیط بانان متوجه چهار شکارچی می شوند که در ارتفاعات مشغول پوست کردن لاشه یک رأس قوچ وحشی بودند بنابراین به طور نامحسوس اقدام به کنترل آن ها می نمایند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهدی شهر بابیان اینکه محیط بانان با توجه به تعداد شکارچیان در مسیر برگشت آن ها کمین می زنند، ابراز داشت: هنگام مراجعه شکارچیان محیط بانان موفق به دستگیری دو نفر از آن ها شدند که در بازرسی اولیه از سه کوله پشتی لاشه یک رأس قوچ وحشی کشف و ضبط شد.

زارع بابیان اینکه در بازرسی های اولیه از متخلفان ادوات صید و شکار نیز کشف شد، توضیح داد: دو متخلف دیگر با مشاهده صحنه دستگیری همدستان خود متواری شدند که با توجه به شناسایی آن ها مراحل بازداشت این متخلفان در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: از مردم ساکن در حاشیه روستاهای منتهی به منطقه حفاظت گردیده پرور تقاضا داریم چنانچه متوجه رد یا نشانی مشکوک از حضور شکارچیان در منطقه شدند بلافاصله یگان حفاظت محیط زیست را در جریان قرار دهند تا نسبت به دستگیری ایشان اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 113

به "شکارچیان غیرمجاز در مهدی شهر دستگیر شدند، کشف لاشه قوچ وحشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکارچیان غیرمجاز در مهدی شهر دستگیر شدند، کشف لاشه قوچ وحشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید