سرفیس پرو 3، سریع ترین تبلت دنیا

به گزارش دیار سلمان، وبسایت Which در یک آنالیز تعیین کرده که سرفیس پرو 3 تولیدی شرکت مایکروسافت سریعترین تبلت دنیا می باشد. با تبلت سرفیس پرو 3 بیشتر آشنا شوید.

سرفیس پرو 3، سریع ترین تبلت دنیا

شرکت مایکروسافت با معرفی سرفیس پرو 3 ثابت کرد که در ساخت یک دستگاه هیبریدی حرفه ای است واغلب کارشناسان این دستگاه معتقدند که سرفیس پرو 3 یکی از قویترین تبلتهای موجود در بازار می باشد. وب سایتWhich در یک آنالیز معین کرده که سرفیس پرو 3 سریعترینتبلت دنیا می باشد .

آیپد ایر 2 اپل (ipad Air 2) کهدارای پردازنده ی A8 اینشرکت می باشد، یکی از بهترین محصولاتی است که سرعتی بوده و پیروز به کسبامتیازات بالایی را در بنچمارک ها شده است. کوپرتینونشین ها این تبلت را معادلکامپیوترهای شخصی قلمداد می نماید و این موضوع آن چنان هم نادرست نیست .

نکته جالب توجه این است که آیپد ایر 2 (ipad Air 2) هنوز به پای سرعت سرفیسپرو 3 مایکروسافت نرسیده است و این تبلت ویندوزی پیروز شده در بنچمارک Geekbench امتیاز 5069 را به خود اختصاص دهد و آیپد ایر 2اپل 4046 امتیاز را از آن خود کرده است که معین می نماید، سرفیس پرو 3 نسبت بهآیپد ایر 2 تا 20 درصد سریع تر می باشد. این آزمایش بر روی نسخه ای از سرفیس پرو 3نیز اجرا شده که دارای پردازنده Core i5 اینتلبوده و توانایی آن در حد پردازنده های دسکتاپ می باشد. علی رغم اینکه سرفیس پرو 3یک نمایشگر 12 اینچی QHD داردولی باتری آن 9 ساعت شارژدهی دارد که تقریبا با آیپد ایر 2 برابری می نماید .

ضخامت این تبلت 9 میلیمتر می باشد که تا یکی دو سال قبل نمی توانستیمچنین ضخامت و عمر باتری را برای یک تبلت مجهز به پردازنده اینتل حتی تصور کنیم.ناگفته نماند که سرفیس پرو 3 مایکروسافت خیلی گران تر از آیپد ایر 2 اپل می باشد وهر دو محصول بازار هدف متفاوتی را دارا می باشند. پس از این دو محصول، تبلت نکسوس9 گوگل با 3537 امتیاز صدر نشین است .

اگر در این رقابت از سرفیس پرو 3 با پردازنده Corei7 استفاده می شد فکر می کنید نتیجه چه می شد؟

منبع: setare.com
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1004

به "سرفیس پرو 3، سریع ترین تبلت دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرفیس پرو 3، سریع ترین تبلت دنیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفیس پرو 3، سریع ترین تبلت دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید