زین پس به جای توییت چه بگوییم؟

به گزارش دیار سلمان، دیجیاتو نوشت: توییتر به طور موقت نام توییت را به پست تغییر داده بود و به نظر می رسد که این تغییر به زودی به صورت سراسری برای کاربران اعمال می گردد.

زین پس به جای توییت چه بگوییم؟

ایلان ماسک هفته گذشته انتها برند توییتر را اعلام نمود و نام و لوگوی این شبکه اجتماعی را به X تغییر داد. یکی از چیزهایی که هنوز از توییتر به جای مانده، توییت است که نامش ظاهراً ساعاتی پیش به صورت مقطعی به Post تغییر پیدا نموده بود. اگرچه این دکمه حالا دوباره با عنوان Tweet دیده می گردد، اما می توان حدس زد که به زودی به طور کامل به پست تبدیل گردد.

مسئولان شبکه اجتماعی ایکس یا توییتر سابق خبری را به طور رسمی اعلام ننموده اند، اما یک کاربر به نام Evelyn Janeidy Arevalo متوجه شده است که دکمه Tweet به طور موقت برای او به Post تبدیل شده است. بنابراین احتمالاً به زودی باید شاهد اعمال سراسری این تغییر هم باشیم.

عنوان توییت برای پست های پلتفرم توییتر تقریباً به کلمه ای جدا از این شبکه اجتماعی تبدیل شده بود. این کلمه یکی از معدود اسامی دنیای فناوری بود که از آن به عنوان فعل استفاده می شد. بااین حال، روی هم رفته به نظر می رسد که توییت هم حالا به عنوان برهه ای از عصر فناوری شناخته می گردد که پشت سر گذاشته شده است.

تغییر نام توییت اجتناب ناپذیر به نظر می رسد

توییت ها در ابتدا قرار بود کوتاه و مفید باشند. راجر ایبرت، منتقد معروف زمانی توییت های 140 نویسه ای را به شعر تشبیه نموده بود که باید موجز و گیرا باشند. ولی اگر بابت برای نوشتن 4000 نویسه درون یک توییت حق اشتراک می خرید، یا برای نوشتن پست های 500 نویسه ای به تردز می روید، به نظر می رسد که خلاصه نویسی دیگر هوادار خاصی نداشته باشد.

خود توییتر پیش از ورود ایلان ماسک مدت ها بود که محدودیت نوشتاری توییت ها را به 280 نویسه افزایش داده بود. و همین حالا حتی اگر اکانت توییتر بلو را در نظر نگیریم، می بینیم که تعداد رشته توییت ها افزایش چشمگیری پیدا نموده است و ظاهراً افراد اندکی به جای مانده اند که به نوشتن توییت های کوتاه و مفید علاقه داشته باشند.

پس با توجه به این که ایلان ماسک بر روی میزبانی از انواع مختلف محتواها شامل عکس، صوت و ویدیو تأکید دارد، به نظر می رسد که خداحافظی با عنوان توییت بخشی گریزناپذیر از برنامه بزرگ او برای تبدیل توییتر به پلتفرم همه چیز یا X خواهد بود.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2374

به "زین پس به جای توییت چه بگوییم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زین پس به جای توییت چه بگوییم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید