راهنمای سفر به جزیره دیدنی پوکت

به گزارش دیار سلمان، پوکت بزرگترین و دیدنی ترین جزیره تایلند است و شما می توانید با سفری ارزان به پوکت از آب های زمردین ، صخره های سنگی نفس گیر و سواحل ماسه ای بی نقصش لذت ببرید .

این منطقه در قدیم برای صنایع معدنی قابل توجه اش، شناخته شده بود ولی امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان شده است و بعد از افتتاح فرودگاه بین المللی آن ، شاهد رشد قابل توجه پروازهای ورودی و گردشگران بوده است . همچنین این جزیره مکانی محبوب برای توقف کشتی های کروز ، تفریحات گسترده و غذاهای بینظیر دریایی به شمار می رود .

راهنمای سفر به جزیره دیدنی پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

سواحل پوکت

سواحل پوکت در تایلند حرف اول را میزنند که از جمله آنها ساحل زیبای Karon با بیش از 3 کیلومتر پهنا ، محلی بکر و دست نخورده و دارای اقامتگاه های ویژه ای مثل Best Western Phuket Ocean Resort و Bamboo House Phuket است . با رفتن به سمت جنوب ساحل آرام تر و کوچک تر Nair Harn Beach را پیدا می کنید که به خاطر داشتن فضایی آرام و لذت بخش معروف است و همچنین باشگاه سلطنتی قایقرانی پوکت در آن واقع شده است.

با رفتن به سمت شرق به ساحل خلوت Ao Yon می رسیم ، یک ساحل چشم نواز دیگر . نزدیکی آن ساحل Playa Panwa واقع شده است که در چند قدمی اقامتگاه لوکس Regent Phuket Cape Panwa است . در شمال جزیره ، ساحل Mai khao قرار گرفته که 11 کیلومتر پهنا دارد و به مانند پناهگاه گرمسیری بی پایانی به نظر می رسد . این ساحل داخل پارک ملی Sirinat و مشرف به هتل لوکس JW Marriott است .

دیدنی های تاریخی پوکت

به شهر قدیمی پوکت بروید وعمارت های فوق العاده این منطقه را کشف کنید و بفهمید که چگونه این جزیره از صنعت کم فروغ خود به چنین ثروت هنگفتی رسیده است . شهر قدیمی محل بسیاری از جاذبه های بزرگ شهر مثل موزه Thai Hua که به سبک پرتغالی طراحی شده و یا عمارت Baan Chinpracha ، به مانند بوتیک های شگفت آور جاده Thalang است . هتل موزه Thavorn در عین حال ویترین بعضی از مهمترین خاطرات تاریخ این جزیره است و از ماشین تحریر قدیمی گرفته تا عتیقه جات مختلف را در آن مشاهده می کنید .

بهترین موقع بازدید از پوکت

پوکت بخاطر موقعیت جغرافیایی گرمسیری از ماه می تا نوامبر باران های فراوانی را تجربه می نماید ، اگرچه که در این مدت هم می توانید از آرامش و حتی روزهای آفتابی هم لذت ببرید . بهترین زمان بازدید از جزیره از ماه دسامبر تا مارس است ، زمانی که هوا به مراتب خشک تر و دارای رطوبت کمتری است . دریا در موقع خشک بودن هوا برای شنا کردن مناسب تر است و در ماه های مرطوب تر می تواند کمی چسبنده به نظر برسد . اگرچه در فصل کم مسافر، پیدا کردن هتل های ارزان و سواحل خلوت، راحت تر است.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 377

به "راهنمای سفر به جزیره دیدنی پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به جزیره دیدنی پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید