دو روتر نو وای فای 6 از لینک سیس اما با قیمت مناسب معرفی گردید

به گزارش دیار سلمان، روترهای وای فای 6 محبوب گیمرها، استریمرها، یوتیوبرها و تولیدکنندگان محتوا هستند. روترهای مش وای فای 6 نیز برای خانه های بزرگ ویلایی یا خانه های هوشمند و اساسا هر کسی که تعداد زیادی دستگاه متصل به اینترنت دارد؛ عالی به نظر می رسند. اما بزرگ ترین عیب روترهای وای فای 6 و روترهای مش وای فای، قیمت بسیار بالای آن ها است.

دو روتر نو وای فای 6 از لینک سیس اما با قیمت مناسب معرفی گردید

شرکت های سازنده مودم و روتر، پس از اینکه روترهای رده بالا و پرچم دار خود در استاندارد وای فای 6 را روانه بازار کردند تا از رقبا عقب نیفتند؛ اکنون در حال عرضه روترهای وای فای 6 رده میانه و پایین رده خود هستند.

لینک سیس هم امروز از دو روتر وای فای 6 ارزان خود به نام های Hydra 6 و Atlas 6 رونمایی کرد که گزینه مجذوب کنندهی برای افرادی هستند که خواستار سرعت بیشتر با هزینه کمتر هستند. این روترها از دو باند 5 گیگاهرتز و 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می نمایند و مجموعه ای از ویژگی های مجذوب کننده برای لذت بردن از وای فای در خانه دارند.

لینک سیس Hydra 6 (تصویر بالا) یک روتر وای فای 6 سنتی که می تواند به عنوان یک روتر اصلی در شبکه مش وای فای استفاده گردد. اما روتر Atlas 6 (تصویر پایین) کاملا یک سیستم مش وای فای برای کاربران است و در بسته های سه تایی فروخته می گردد. کاربران می توانند هریک از روترهای Atlas 6 را یک گوشه خانه خود قرار دهند و بعد یک شبکه مش وای فای قوی برای پوشش دهی کل خانه بسازند.

لینک سیس مدعی است هر دو روتر Atlas 6 و Hydra 6 می توانند مساحتی حدود 185 متر مربع را پوشش بدهند و 25 دستگاه به طور همزمان به آن ها وصل باشد؛ بدون اینکه شاهد افت سرعت اینترنت و وای فای باشیم. هر روتر Atlas 6 می تواند 185 مترمربع را پوشش بدهد.

یعنی اگر شما بسته دو تایی روتر Atlas 6 را خریداری کنید؛ حدود 400 مترمربع را زیر پوشش وای فای خواهید برد و اگر بسته سه تایی Atlas 6 را خریداری کنید؛ حدود 550 مترمربع را پوشش دهی می نماید.

ضمن اینکه هر روتر می توانند از 25 دستگاه اضافه همزمان دیگر پشتیبانی نمایند. بسته سه تایی روتر مش وای فای Atlas 6 می تواند در مجموع از 75 دستگاه به طور همزمان میزبانی کند.

روتر Atlas 6 دارای سه درگاه شبکه اترنت 1 گیگابیتی است و از پهنای باند 160 مگاهرتز روی فرکانس 5 گیگاهرتز برای برخورداری از بالاترین سرعت وای فای 6 پشتیبانی می نماید. روتر Hydra 6 باز این پهنای باند 160 مگاهرتز را دارد ولی از 4 درگاه شبکه اترنت برخوردار است.

هر دو روتر نو لینک سیس، غالب قابلیت ها و ویژگی های روترهای وای فای 6 این برند و همین طور روترهای مش وای فای پرچم دار لینک سیس مانند مدل Atlas Max 6E با قیمت 999 دلار را برخورداراند. روتر وای فای 6 ای مدل Atlas Max 6E در بسته سه تایی قیمتی تا 1200 دلار پیدا می نماید ولی روتر Atlas 6 قیمتی 149 دلار برای تک عدد و 279 دلار برای بسته دو تایی و 349 دلار برای بسته سه تایی دارد. قیمت روتر وای فای 6 لینک سیس Hydra 6 نیز 179 دلار است.

به این ترتیب، شاهد کاهش قیمت روترهای وای فای 6 لینک سیس در بازار هستیم. این روترها از تابستان سال جاری در بازارهای ایالات متحده، اروپا و دیگر بازارهای جهانی فروخته می شوند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2183

به "دو روتر نو وای فای 6 از لینک سیس اما با قیمت مناسب معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو روتر نو وای فای 6 از لینک سیس اما با قیمت مناسب معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید