حمایت از ورزش مانع بروز ناهنجارهای اجتماعی در جامعه می گردد

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، محمود قاسم نژاد بعدازظهر آدینه در نشست صمیمی با اعضای تیم فوتبال شهرداری فومن که در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، اظهارکرد: جوانان شهرستان با توجه به ظرفیت و پتانسیل هایی که دارند نیازمند حمایت های بیشتر هستند.

حمایت از ورزش مانع بروز ناهنجارهای اجتماعی در جامعه می گردد

فرماندار فومن توجه به جوانان را در بخش های مختلف زمینه ساز بروز استعداد و توانمندی های آنها دانست، اضافه نمود: باید زمینه بهره گیری از توانمندی جوانان شهرستان فومن از سوی مسئولان فراهم گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه باشگاه شهرداری فومن توانسته نشاط اجتماعی را در این شهرستان به ویژه در میان جوانان فراهم کند، گفت: ایجاد بسترهای لازم مختلف در راستای رسیدن به یک جامعه سالم از نیازهای اجتماعی است.

قاسم نژاد همچنین برلزوم حمایت از این باشگاه در ایجاد درآمدهای پایدار تأکیدکرد و ادامه داد: متاسفانه نبود درآمد پایدار برای این باشگاه سبب بروز مشکلاتی برای این باشگاه در برگزاری مسابقات شده است.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش سبب پیشگیری از بروز ناهنجاری های اجتماعی در جامعه می گردد، اضافه نمود: پتانسیل انسانی برای ورزش در شهرستان فومن وجود دارد لذا مسئولان باید در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 214

به "حمایت از ورزش مانع بروز ناهنجارهای اجتماعی در جامعه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از ورزش مانع بروز ناهنجارهای اجتماعی در جامعه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید