جزئیات ثبت نام تسهیلات دانشجویی دانشگاه الزهرا اعلام شد

به گزارش دیار سلمان، دانشگاه الزهرا شرایط دریافت تسهیلات دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 را خاطرنشان کرد.

جزئیات ثبت نام تسهیلات دانشجویی دانشگاه الزهرا اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، بر این اساس کلیه دانشجویان دانشگاه الزهرا در تمامی مقاطع تحصیلی که متقاضی دریافت تسهیلات دانشجویی شامل تحصیلی، ودیعه مسکن و شهریه هستند، می توانند جهت ثبت نام برای دریافت این وام تا تاریخ 20 اردیبهشت 1401 با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir اقدام نمایند.

با اعلام این دانشگاه، دانشجویان مقطع تازهی که در مقطع قبل، از تسهیلات صندوق رفاه استفاده کرده اند نیز باید در پرتال دانشجویی دانشگاه الزهرا درخواست مقطع تازه داشته باشند.

فرآیند ثبت نام دانشجویانی که برای اولین بار متقاضی تسهیلات دانشجویی هستند، به این توضیح است که این دانشجویان باید با بارگذاری مدارک درخواست وام در پست الکترونیک کارشناس مربوط به رشته خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مدارک مورد احتیاج نیز شامل فرم درخواست وام، تعهد محضری، حکم کارگزینی ضامنین و گواهی کسر از حقوق می گردد.

مبلغ وام برای دانشجویان همه مقاطع تحصیلی به جز دکتری برای دانشجویان مجرد 19 میلیون و 500 هزار ریال و برای دانشجویان متاهل 39 میلیون ریال است.

مبلغ ودیعه مسکن متاهلی برای همه مقاطع تحصیلی در تهران 325 میلیون ریال، در کلان شهرها 260 میلیون ریال و در سایر شهرها 195 میلیون ریال است.

دانشجویان دانشگاه الزهرا می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://student.alzahra.ac.ir/page-Refah/fa/19/form/pId12749 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2176

به "جزئیات ثبت نام تسهیلات دانشجویی دانشگاه الزهرا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام تسهیلات دانشجویی دانشگاه الزهرا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید