وقتی در تور تایلند بر بلندای بانکوک عکاسی کنیم

به گزارش دیار سلمان، تایلند کشور پر جاذبه‌ای است و شهرهای مختلفی برای جلب گردشگران دارد اما یکی از بهترین شهرها همان بانکوک پایتخت تایلند است، یکی از فعالیت هایی که امروزه گردشگران به ان علاقه دارند عکاسی است به خاطر این علاقه تورهای مخصوص عکاسی نیز در این شهر برگزار میشود که با انتخاب لوکیشن های عالی برای مسافرین بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

وقتی در تور تایلند بر بلندای بانکوک عکاسی کنیم

کلان‌شهرها در عین شلوغی و ازدحام، زیبایی خاصی دارند. شاید به همین خاطر است که عکاسان بسیاری به دنبال ثبت تصاویری متفاوت از آن‌ها هستند. عکاس خوش‌فکر فرانسوی جولین گرندین هم جزء همین گروه است که تور بانکوک را سوژه کار خود قرار داده است.

شاید نام جولین گرندین (Julien Grondin) را به خاطر داشته باشید؛ هر چند در رسانه‌ها بیش‌تر او را با نام Beboy می‌شناسند. عکاسی سخت‌کوش که برای ثبت چشم‌اندازی متفاوت از شکوه دلفریب خورشید، مدت سه سال به این گوشه و آن گوشه جهان سفر کرده و مجموعه تصاویری دیدنی گردآوری کرده بود. او که در زمینه عکاسی از مناظر طبیعی و چشم‌اندازهای شهری فعالیت می‌کند، این بار به سراغ پایتخت شلوغ تایلند رفته و از زاویه‌ای دیگر تور بانکوک را به تصویر کشیده است.

او می‌گوید حدود 9 سال پیش دوستش گفته بود که دوست دارد سفری به بانکوک داشته باشد. ایده‌ای که در آن زمان از نظر او چندان جالب توجه نبود. او فکر می‌کرد این کلان‌شهر شلوغ، فاقد ویژگی‌های آن چنانی است که سفر به آن سرگرم‌کننده و مهیج باشد؛ اما اکنون جولین صادقانه اعتراف می‌کند که در قضاوت عجله کرده است. او در ادامه می‌افزاید که از زمانی که قدم به این شهر گذاشته، پیش‌داوری قبلی‌اش به شکل دراماتیکی تغییر کرده است؛ به ویژه زمانی که از بالا به این شهر و مناظرش نگریسته و مجذوب این دنیای شلوغ و مملو از رنگ و نور شده است.

از فراز پشت بام آسمان‌خراش‌ها، شهر ناگهان جلد عوض می‌کند؛ نمایی جدید که به خصوص شب هنگام رنگ و لعابی دیگر دارد. این همان نما و منظرهای است که جولین را شیفته خود کرده است. به همین خاطر او تصمیم گرفته تا بینندگان آثارش را نیز در این حال و هوای خود شریک کرده و به آنها بانکوکی جدید را معرفی کند.

او می‌گوید که اگرچه 9 سال پیش علاقه‌ای به بازدید از این شهر نداشته است، اما اکنون طوری گرفتار این شهر شده که هر ساله به آنجا بازگشته و تصویری دیگر به گنجینه خود می‌افزاید.

در ادامه از شما دعوت می‌کنم همراه ما نگاهی به زیبایی‌های بانکوک از بالا داشته باشید.

بانکوک مد نظر آقای گرندین در نگاه شما چه ویژگی‌هایی داشت؟ آیا شما را هم به اندازه او شگفت‌زده کرد؟

انتشار: 11 خرداد 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1

به "وقتی در تور تایلند بر بلندای بانکوک عکاسی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی در تور تایلند بر بلندای بانکوک عکاسی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید