تقابل ستاره های تکواندو در جدال مدعیان، روز سخت صدرنشین

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، از هفته های هشتم و نهم رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور فردا دوشنبه دوم دیماه هشت ملاقات در خانه تکواندو برگزار خواهد شد. در مهمترین ملاقات این هفته هشتم کن و شهرداری ورامین، تیم های اول و دوم مقابل هم صف آرایی می نمایند تا در مبارزه ای رودررو قهرمان نیم فصل را از میان خود انتخاب نمایند. نکته مهم اینکه تیم صدرنشین کن در یک روز سخت بعد از این ملاقات باید با دانشگاه آزاد پیکار کند.

تقابل ستاره های تکواندو در جدال مدعیان، روز سخت صدرنشین

شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی برخلاف ملاقاتهای گذشته، در این مبارزه حساس کلیه ملی پوشان خود را در این ملاقات در اختیار دارد و می تواند با خیال آسوده تیم خود را ارنج کند. در این مبارزه تقابل بعضی ستاره های تکواندو ایران دیدنی و جذاب خواهد بود. مبارزه ابراهیم صفری از کن با محمد حسن پلنگ افکن از شهرداری ورامین و فرزان عاشورزاده با سروش احمدی از جمله این تقابل هاست.

اما اوج مبارزات فردا یک ملاقات در وزن پنجم است. جایی که میرهاشم حسینی در اولین حضور در ترکیب شهرداری و لیگ 98 به مصاف امیرمحمد بخشی ملی پوش کن می رود. مبارزه سعید رجبی دیگر ملی پوش شهرداری با مهران برخورداری جوان و با انگیزه هم دیدنی خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که کادر فنی کن قدیانی را در وزن 87+ کیلوگرم به ترکیب اضافه نموده و برای بالابردن شانس پیروزی خود مهران را در یک وزن پایین تر بکار گیرد.

دیگر ملاقات مهم هفته را دانشگاه آزاد و پاس قوامین برگزار می نمایند. سلطانی سرمربی پاس که تا اینجای فصل نتیجه خوبی با جوانان خود کسب نموده و خانه سوم جدول در اختیار دارد در روزهایی که دانشگاه شرایط خوبی ندارد، به سه امتیاز مبارزه و تثبیت صندلی خود در جدول رده بندی می اندیشد.

برنامه کامل بازی های هفته هشتم:

* دانشگاه آزاد اسلامی - پاس قوامین

* لوازم خانگی کن - تیم شهرداری ورامین

* مس کرمان - فرمانیه

* کانون تکواندوکاران مهاجر - باشگاه یزدان

برنامه کامل بازی های هفته نهم:

* شهرداری ورامین - فرمانیه

* پاس قوامین - شرکت پالایش نفت آبادان

* لوازم خانگی کن - دانشگاه آزاد اسلامی

* صنعت مس کرمان - باشگاه یزدان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 778

به "تقابل ستاره های تکواندو در جدال مدعیان، روز سخت صدرنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل ستاره های تکواندو در جدال مدعیان، روز سخت صدرنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید