تفاهمنامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی با خبرنگاران

به گزارش دیار سلمان، به نقل از صندوق بیمه اجتماعی؛ صندوق بیمه اجتماعی به منظور پایداری روستاها و توسعه کسب و کارهای بومی و محلی با خبرنگاران تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

تفاهمنامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی با خبرنگاران

به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، علی شیرکانی در مراسم امضا تفاهم نامه با خبرنگاران که به منظور حمایت از کسب و کارهای روستایی صورت گرفت، با بیان اینکه اشتغال و مهاجرت دو مسئله اصلی در روستا است، گفت: امروزه برای ماندن در روستاها به خدمات و امکاناتی بیش از آب و برق و جاده احتیاج داریم، کار در منطقه ها روستایی بسیار کم بوده و اغلب روستاییان از فقر و محرومیت رنج می برند، بنابراین باید حفظ روستاها در اولویت باشد.

وی ادامه داد: این مسئله به دور از برخورداری از امکانات رفاهی است، توجه داشته باشید که خالی شدن روستاها از سکنه و مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها هزینه های تمام شده را برای کشور افزایش خواهد داد، بنابراین باید تدابیری درنظر گرفته گردد که هدف آن حفظ روستاها، پایداری آنها و توانمندسازی روستاییان باشد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به کمپین توسعه کسب و کارهای بومی و محلی صندوق بیمه اجتماعی با همکاری خبرنگاران، گفت: کارگزاران ما در این راه نسبت به مردم عادی یک گام جلوترند چراکه به ادبیات ارائه خدمت و فروش و درکل بازاریابی شناخت داشته و آینده نگر هستند.

شیرکانی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به رونق این خدمت گفت: به علت آنکه اغلب روستاییان ما محصولات فراوریی و قابل ارائه دارند اما بازار مناسبی برای فروش ندارند، بنابراین با همکاری با خبرنگاران امیدواریم تا علاوه بر عرضه محصولات آنها به حمایت و توانمندسازی آنها نیز دست یابیم. صندوق آمادگی کامل دارد تا با همکاری این شرکت به توسعه پایدار در روستاها یاری کند.

در ادامه این جلسه حمید محمدی بنیانگذار خبرنگاران هدف از این تفاهمنامه را برطرف محدودیت های جغرافیایی دانست و گفت: بسیار به این تفاهمنامه امیدواریم و به شرطی که به درستی اجرا گردد نتایج بسیار خوبی را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: خبرنگاران زمانی فقط کالا میفروخت اما امروز تبدیل به یک زیرساخت شده است. زیرساختی که سامانه لجستیکی آن گاهی با پست کشور برابری می نماید. بعلاوه فراوریات محتوایی بسیار حرفه ای و قدرتمندی که می توانیم فراوری کنیم.

درپایان این جلسه علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی به همراه اخوان بهبهانی، منصوری معاونین خود از مرکز پردازش خبرنگاران بازدید کرد.

لازم به شرح است که تفاهمنامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر با خبرنگاران به منظور توسعه کسب و کارهای بومی و محلی، توسعه همکاریهای مشترک، بهره مندی از ظرفیتهای موجود و افزایش تعاملات دوجانبه درجهت عرضه مستقیم محصولات و کالاهای فراوری شده کشاورزان، روستاییان و عشایر به بازار مصرفی در سطح کشور است.

براین اساس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با هدف تامین بازار فروش پایدار برای مشاغل بومی و محلی به منظور توزیع عادلانه ثروت، محرومیت زادایی و شکوفایی مالی و توانمندسازی روستاییان و عشایر را به همراه داشته باشد.

ناگفته نماند که این طرح با همکاریها و تلاشهای مدیریت صندوق بیمه اجتماعی در استان همدان به طور آزمایشی کلید خورد و بیش از 30 درصد کارگزاران این استان با شرکت در این کمپین اکنون به عنوان رابط فروش محصولات روستاییان و عشایر نیز به روستاییان یاری می نمایند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2035

به "تفاهمنامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی با خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهمنامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی با خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید