تجمیع جامعه بوم گردی با هتلداران در بعضی از استانهای کشور

به گزارش دیار سلمان، جوامع هتلداری در بعضی از استان های کشور به تازگی به نام خود، کلمه بوم گردی و واحدهای اقامتی را نیز اضافه نموده اند. به عنوان مثال در روزهای اخیر از لوگوی جامعه هتلداران و واحدهای اقامتی و بومگردی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد و مدیران ارشد اداره کل میراث فرهنگی و بعضی از هتلداران استان رونمایی شد.

تجمیع جامعه بوم گردی با هتلداران در بعضی از استانهای کشور

بعضی از افراد بر این باور هستند که قرار است جوامع استانی تغییر نموده و هتلداران درصدد نظارت و تجمیع با بوم گردی ها هستند. از آن طرف جمشید حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران کشور این موضوع را تکذیب نموده و به خبرنگار مهر می گوید که چنین قصدی در جامعه کشوری نداریم.

وی ادامه می دهد: این برنامه بعضی از استان های کوچک در کشور است که همه اقامتگاه ها در آن استان تجمیع شده و در قالب یک تشکل فعالیت نمایند و از ایجاد تشکل های جدا با اعضای کم؛ جلوگیری گردد. چون گاهی تعداد اعضای هیأت مدیره یا اعضای آن جوامع به قدر کفایت نیست. بنابراین با هم تجمیع شده اند که بتوانند یک جامعه را تشکیل دهند.

رئیس جامعه هتلداران کشور می گوید: در بعضی از استان ها شاید 4 هتل داشته باشیم. این هتل ها در عمل نمی توانند یک تشکل داشته باشند بنابراین باید با مراکز اقامتی دیگر تجمیع شوند.

حمزه زاده می گوید: دستور العمل ساماندهی تشکل های گردشگری قبلاً به وسیله معاون گردشگری وقت مشخص شده و به رئیس سازمان میراث فرهنگی وقت نیز ابلاغ شد در آنجا نیز آمده که باید تشکل ها تجمیع گردد البته این کار در عمل شدنی نیست.

منبع: گردشبان
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2382

به "تجمیع جامعه بوم گردی با هتلداران در بعضی از استانهای کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمیع جامعه بوم گردی با هتلداران در بعضی از استانهای کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید