تاریخ عرضه Lords of the Fallen اعلام شد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

به گزارش دیار سلمان، بازی لردز آو د فالن (Lords of the Fallen) یکی از عناوین مورد انتظار برای کنسول های نسل 9 است. این بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی بوده و به وسیله شرکت Hexworks ساخته شده. بازی Lords of the Fallen حدود 8 ماه پیش به طور رسمی معرفی گردید و حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا تاریخ عرضه رسمی آن را اعلام کند.

تاریخ عرضه Lords of the Fallen اعلام شد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

شرکت Hexwork در بیانیه خود اعلام نموده که چند سال است روی این بازی کار می نماید. جهانی بازی لردز آو د فالن یک جهانی بسیار تاریک بوده که پر از موجودات مختلف است. به طور کلی بازی در سبک فانتزی تاریک بوده که بازیکنان بسیار شجاع را نیز به چالش خواهد کشید. حال شکرت سازنده اعلام نموده که این بازی در پاییز سال جاری در دست هواداران قرار خواهد گرفت.

بازی لردز آو د فالن چندین نسخه مختلف خواهد داشت. نسخه استاندارد بازی شامل خود لردز آو د فالن بوده و هیچ محتوای اضافی ای ندارد. نسخه دلوکس (Deluxe) دارای خود بازی به همراه یک آرت بوک دیجیتال 100 صفحه ای، موسیقی بازی و نشانگر سه بعدی وجود دارد. همینطور اینکه در داخل بازی نیز خریداران این نسخه به Dark Crusader Starting Class دسترسی خواهند داشت تا بازی را کمی متفاوت شروع نمایند.

مانند بسیاری از بازی های دیگر لردز آو د فالن نیز یک نسخه مجموعه داران (Collectors Edition) خواهد بود. این نسخه از بازی شامل تمامی موارد موجود در نسخه دلوکس بوده و در کنار آن یک استیل کیس (Steel Case) و یک مجسمه 25 سانتی متری نیز از این بازی وجود دارد. این مجسمه با جزئیات بسیار زیادی ساخته شده که باعث می گردد جلوه خاصی برای هواداران این بازی داشته باشد.

داستان بازی لردز آو د فالن چندین سال بعد از داستان بازی اصلی جریان دارد. جایی که شیطان بزرگ آدیر (Adyr) دوباره زنده شده و میخواهد تا جهانی بازی را از بین ببرد. شما در نقش یک شوالیه خواهید بود که در کوشش است جلوی این موجود را بگیرد. بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی بوده و یک جهانی به شدت گسترده دارد. همین موضوع باعث شده تا نسبت به گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشته باشد.

بازی دارای دو جهانی موازی است. هر دو جهان بسیار گسترده بوده و به یکدیگر متصل هستند. همین باعث می گردد که بازیکنان با دو خط داستانی خاص روبرو باشند. از طرفی در بازی لردز آو د فالن توانایی شخصی سازی بسیار زیادی وجود دارد. به همین علت کاربران می توانند کاراکتر خود را به طور کامل شخصی سازی نموده و آن را از طبق سلیقه خود طراحی نمایند.

مبارزات در بازی لردز آو د فالن به شدت اهمیت دارند. به همین علت شرکت سازنده نیز تمرکز زیادی روی آن گذاشته و کوشش نموده تا به برترین نحو مبارزات را در این بازی طراحی کند. از طرفی شما می توانید از سلاح های متفاوت بازی بهره ببرید تا به برترین نحو به مبارزه با دشمنان خود بپردازید. بازی لردز آو د فالن حالت آنلاین هم دارد. به همین علت شما می توانید داستان بازی را به تنهایی به خاتمه برسانید یا اینکه با دوستان بازی را تجربه نموده و آن را برای خود آسان تر کنید.

بازی لردز آو د فالن در تاریخ 21 مهر (13 اکتبر) برای کنسول های نسل 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2346

به "تاریخ عرضه Lords of the Fallen اعلام شد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه Lords of the Fallen اعلام شد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید