تاتنهام پیشنهاد اینتر برای اریکسن را رد کرد

به گزارش دیار سلمان، سران تاتنهام پیشنهاد 10.5 میلیون پوندی اینتر برای ستاره دانمارکی تیمش را رد کرد.

تاتنهام پیشنهاد اینتر برای اریکسن را رد کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاردین، کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است. با این حال آمدن مورینیو به تاتنهام هم اریکسن را قانع نکرده است تا نسبت به تمدید قرارداد با این تیم مجاب گردد.

بازیکن دانمارکی در سال 2013 از آژاکس راهی تاتنهام شد و در این تیم بازی های درخشانی ارائه داده است و مورد توجه چند تیم بزرگ اروپا قرار گرفته است.

باشگاه تاتنهام پیشنهاد اولیه اینتر برای به خدمت دریافت این بازیکن را رد کرد. تیم ایتالیایی پیشنهاد 10.5 میلیون پوندی به سران اینتر ارائه داد تا این بازیکن را به خدمت بگیرد ولی تیم انگلیسی این پیشنهاد را رد کرد و بیان نمود حاضر نیست این بازیکن را به کمتر از 20 میلیون پوند بفروشد.

اختلاف قیمت زیادی که بین اینتر و تاتنهام وجود دارد، باعث شده است تا فعلا این انتقال منتفی باشد. یکی از مسوولان باشگاه تاتنهام از پیشنهاد چند تیم اروپایی دیگر به این بازیکن خبر دادند.

قرارداد اریکسن در پایان فصل به پایان می رسد و در صورتی که تاتنهام در این مدت اریکسن را نفروشد، او در تابستان بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

هافبک 27 ساله در بهترین دوران بازی اش به سر می برد. او به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار در خط میانی تاتنهام توانست تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش برود. اریکسن توانایی بالایی دارد و خیلی خوب توپ را راهنمایی می نماید. هم چنین می تواند به عنوان هافبک تهاجمی بازی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 841

به "تاتنهام پیشنهاد اینتر برای اریکسن را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاتنهام پیشنهاد اینتر برای اریکسن را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید