برف و مه غلیظ در محور هراز، کاهش دید افقی

به گزارش دیار سلمان، سیاوش محبی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص بارش نزولات آسمانی در محور هراز و فیروزکوه گفت: با توجه به بارش باران و برف، مه غلیظ و کاهش دید افقی در برخی از محورهای هراز حاکم است و تردد باید با احتیاط انجام گردد.

برف و مه غلیظ در محور هراز، کاهش دید افقی

وی اضافه کرد: جهت تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در تمام جاده های استان، توصیه می گردد لذا از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی محور هراز و فیروزکوه می خواهیم، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز نمایند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک نموده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر ننمایند.

محبی بیان داشت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این محور حتما قبل از آغاز سفر استعلام های لازم را انجام داده تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی نمایند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه بارش برف در این محور تشدید شده است گفت: مسدود شدن محور هراز تا کنون در دستور نبوده است و به دلیل کم بودن تردد در این مسیر هیچ برنامه ای برای یک طرفه کردن هراز وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 153

به "برف و مه غلیظ در محور هراز، کاهش دید افقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و مه غلیظ در محور هراز، کاهش دید افقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید