بازسازی ویلا: بازسازی شاهزاده پارسی سال 2022 یا 2023 عرضه خواهد شد

به گزارش دیار سلمان، بازسازی Prince of Persia به وسیله یوبیسافت قرار است زمان زیادی ببرد. در گزارشی که چندی پیش به وسیله یوبیسافت عرضه شد این بازی قرار است در سال 2022 یا 2023 میلادی عرضه گردد. حدود 6 ماه از معرفی این بازسازی می گذرد اما همچنان اطلاعات دقیق از عرضه آن منتشر نشده است. پس از خبری که اعلام نمود بازسازی شاهزاده پارسی تأخیر خورده و عرضه آن معلوم نیست، دیگر اطلاعات خاصی منتشر نشده است.

بازسازی ویلا: بازسازی شاهزاده پارسی سال 2022 یا 2023 عرضه خواهد شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در گزارش نوشته شده:

در این گزارش اعلام شد که این بازسازی در کنار تعداد زیادی پروژه دیگر برای سال 2022 یا 2023 قرار گرفته است. بازی های دیگر شبیه ساز گیتار به نام Rocksmith+ و یک داستان حاشیه ای از سری بازی دیویژن به نام Tom Clancys The Division Heartland است. البته یوبیسافت همچنان انتظار دارد تا Roller Champion در سال اقتصادی جاری عرضه گردد اما تا الان حرف زیادی از آن نزده است.

ماجرای بازسازی شاهزاده پارسی چیست؟

بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time مدت زیادی است که در اخبار وجود دارد. مدتی بود که انتشار این بازی برای ژانویه سال 2022 تأیید شده بود. این تاریخ هم تغییر کرد.

خبر عرضه بازسازی بازی شاهزاده پارسی واکنش های مختلفی داشت. بعضی این تصمیم را درست و بعضی آن را اشتباه می دانستند. این زمان بیشتر تا حدی خوب است. به علت اینکه یوبیسافت فرصت داشته تا این بازسازی را بهتر کند. از طرفی یوبیسافت تعدادی بازی دارد که هنوز تعیین نیست در چه وضعیتی قرار دارند. از این موارد می توان به Beyond Good And Evil 2 و Skull and Bones اشاره نمود.

امیدواریم که یوبیسافت از این زمان اضافه استفاده بهینه کند. سری بازی شاهزاده پارسی از ماندگارترین فرنچایزهای بازی های ویدیویی است و انتظارات از آن بالاست. اینکه یوبیسافت تصمیم به ادامه آن نگرفت نیز تا حدی خوب است. به علت اینکه گیمرهای نو به احتمال زیاد آن را به یاد نداشته و احتیاج دارند تا این سری را تجربه نمایند. اینکه یوبیسافت چه برنامه ای برای شاهزاده پارسی دارد تعیین نیست اما امیدواریم که بعد از این بازسازی ها یک نسخه نو از آن بسازد. تقریبا مانند کاری که Relic با سری Age of Empires کرد.

منبع: Destructoid.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1972

به "بازسازی ویلا: بازسازی شاهزاده پارسی سال 2022 یا 2023 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: بازسازی شاهزاده پارسی سال 2022 یا 2023 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید