ایثارگرانی که میتوانند وام 400 میلیونی ازدواج دریافت نمایند

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران- معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا به امروز ما مسئله ای برای تخصیص وام ها نداشته ایم و به محض اینکه زوجین در بانک ثبت نام نمایند، سامانه ما که آنلاین به بانک وصل است، ایثارگری آن ها را آنالیز می نماید و زوجین در صورت تایید می توانند از مزایای ایثارگری استفاده نمایند.

ایثارگرانی که میتوانند وام 400 میلیونی ازدواج دریافت نمایند

به گزارش خبرنگاران ،بعضی از زوج های جوان می توانند تا 400 میلیون تومان یعنی هر نفر 200 میلیون تومان وام دریافت نمایند، شرایط دریافت این وام چیست؟

به گزارش خبرنگاران، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: به طور کلی، وام ازدواج 70 میلیون تومان است که برای ایثارگران دو برابر سایر افراد عادی و معادل 140 میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: مبلغ این وام برای زوج های زیر 25 سال و زوجه های زیر 23 سال، صد میلیون تومان است که اگر ایثارگر باشند، به 200 میلیون تومان افزایش می یابد، به طوری که اگر زوجین هر دو ایثارگر باشند، مبلغ 400 میلیون تومان وام ازدواج به آن ها تعلق می گیرد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیح داد: وام ازدواج ایثارگران، به صورت 7 ساله تقسیط می گردد.

خبرآنلاین در ادامه این خبر نوشت: پاکدل در رابطه با نحوه درخواست وام ازدواج ایثارگران گفت: تا به امروز ما مسئله ای برای تخصیص وام ها نداشته ایم و به محض اینکه زوجین در بانک ثبت نام نمایند، سامانه ما که آنلاین به بانک وصل است، ایثارگری آن ها را آنالیز می نماید و زوجین در صورت تایید می توانند از مزایای ایثارگری استفاده نمایند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1848

به "ایثارگرانی که میتوانند وام 400 میلیونی ازدواج دریافت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایثارگرانی که میتوانند وام 400 میلیونی ازدواج دریافت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید