اپلیکیشن خبرنگاران

به گزارش دیار سلمان، به طور کلی، امروزه اپلیکیشن ها یا همان برنامه های کاربردی راه میانبری هستند تا سرعت دسترسی به هر آنچه احتیاج داریم با اشاره انگشت، امکان پذیر گردد. از یادگیری زبان گرفته تا خرید کالا، با نصب یک برنامه کاربردی روی گوشی های هوشمند محقق می گردد. کارایی و صرفه جویی در هزینه و زمان را می توان به عنوان مهم ترین ویژگی های استفاده از اپیکیشن ها در نظر گرفت. در این میان، اپلیکیشن خبرنگاران نیز از این قاعده مستثنا نیست.

اپلیکیشن خبرنگاران

برنامه کاربردی خبرنگاران به عنوان یک سوپرمارکت آنلاین، جهت خانه تا فروشگاه و جستجوی طولانی و گاهاً خسته کننده برای خرید کالاهای مورد نظرتان را کوتاه و سریع نموده است. با ثبت سفارش و خرید از اپلیکیشن، مایحتاج روزانه خود را از نزدیکترین شعبه هایپر استار محل سکونت تان، تحویل خواهید گرفت. هنگام ارسال کالاها، مواد شوینده از مواد خوراکی جدا و محصولات منجمد همراه با یخ به شما تحویل داده می شوند.

روش استفاده از اپلیکیشن خبرنگاران

پس از دریافت برنامه کاربردی خبرنگاران و ورود به آن می توانید دسته بندی محصولات و تخفیف های اعمال شده روی کالاها را مشاهده کنید. بعلاوه، برای تسریع در فرایند خرید می توانید نام کالاهای مورد نظرتان را در نوار جستجو وارد نموده و به راحتی آن ها را پیدا کنید.

به سه روش می توانید از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خرید کنید:

1. ورود به اپلیکیشن تحت وب خبرنگاران (پیشنهادی برای کاربران iOS)

2. اپلیکیشن خبرنگاران

3. نصب برنامه کاربردی iOS خبرنگاران

برای دانلود برنامه کاربردی خبرنگاران می توانید به کافه بازار، گوگل پلی استور و وب سایت خبرنگاران مراجعه کنید. پس از نصب برنامه کاربردی خبرنگاران ، امکان انتخاب از بین بیش از 5000 کالا را خواهید داشت. بعلاوه می توانید زمان تحویل کالاهای خریداری شده خود را معین کنید. دسترسی به اپلیکیشن در هفت روز هفته برای کاربران امکان پذیر است و تیم پشتیبانی فروشگاه از 8 صبح تا 10:30 شب آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی هستند.

منبع: اسنپ مارکت
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2208

به "اپلیکیشن خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید