معرفی هتل هیلتون گاردن این تورنتو ، 4 ستاره

به گزارش دیار سلمان، هتل هیلتون گاردن این تورنتو | Hilton Garden Inn Toronto Hotel

این هتل که دارای 120 اتاق در 6 طبقه می باشد، در برلینگتون واقع شده است. مرکز خرید Burlak RioCan در فاصله 700 متر از هتل هیلتون گاردن این تورنتو Hilton Garden Inn Toronto Hotel است. فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو در فاصله 44 کیلومتری است. این اقامتگاه که در یک منطقه تجاری قرار گرفته است در فاصله 5 کیلومتری از مرکز بازیهای ماجراجویی Playland ، پارک استانی Bronte Creek در حدود 4.8 کیلومتر از دریاچه انتاریو است. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل هیلتون گاردن این تورنتو مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های تورنتو را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل هیلتون گاردن این تورنتو ، 4 ستاره

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل هیلتون گاردن این تورنتو

این هتل 4 ستاره دارای خدمات برگزاری رویدادها با فضایی به مساحت 370 متر مربع شامل سالن کنفرانس و 5 اتاق جلسه می باشد، کارکنان هتل به زبان های کرواتی، فیلیپینی، مجارستانی، صربستانی، فرانسوی، هندی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند، امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط ، مرکز تجاری 24 ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی را دارید. کافی شاپ و یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، علاوه بر این مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. در نظر داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به هتل بیاورید. روزنامه رایگان در لابی و تلویزیون در مناطق عمومی هتل موجود است. در هر صورت اگر مسئله ای و سوالی داشتید می توانید آن را با میز پذیرش مطرح کنید. خدمات نظافتی اتاق رایگان بوده و ورود به این هتل تورنتو از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 12:00 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل هیلتون گاردن این تورنتو

از امکانات تفریحی هتل می توان به استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی و مرکز تناسب اندام اشاره نمود، همچنین کافه هتل که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و همراه با آن از محیط آرام هتل لذت ببرید. همچنین زمین بازی و امکانات بازی گلف در دسترس شما می باشد.

رستوران هتل

صبحانه هتل هر روزه از ساعت 06:00 تا 10:00 صبح سرو می گردد.

رستوران و کافهGarden Grill : این رستوران صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند، همچنین منوی بچه ها نیز در دسترس است.

سرویس اتاق در محدوده زمانی تعیین انجام می پذیرد.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق ها دارای روزنامه های رایگان، دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، کمد و رخت آویز، سشوار، اتو و میز اتو، ماکروویو، قهوه و چای ساز، دوش و وان در حمام و ملافه های تمیز و ضد آلرژی و حوله می باشند. اتاق ها نیز با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی تجهیز شده اند. همچنین یخچالی کوچک و میز کار درون اتاق ها دیده می گردد و خدمات نظافت روزانه انجام می گردد. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل تورنتو در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل هیلتون گاردن این تورنتو

  • اتاق کویین: 29 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کینگ: 32 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کینگ با جکوزی: 39 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • سوییت با یک اتاق خواب: 44 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های تورنتو

  • ارکستر سمفونیک تورنتو: 40 کیلومتر از شما دورتر است که اگر با تاکسی بروید 30 دقیقه زمان احتیاج است. اتوبوس هم شما را 80 دقیقه ای می رساند.
  • مرکز خرید تورنتو ایتان:40 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی 32 دقیقه بعد شما را می رساند. توسط مترو 86 دقیقه بعد می رسید.
  • موزه هاکی هال آو فِیم: 40 کیلومتر از هتل دورتر است. می توانید توسط تاکسی 29 دقیقه ای به آن جا برسید.
  • برج سی اِن:برای رفتن به این برج 40 کیلومتر را باید طی کنید. تاکسی 30 دقیقه ای شما را می رساند. اگر با مترو بروید، 82 دقیقه در راه خواهید بود.
  • گالری هنر هامیلتون:از این جاذبه 7 متر فاصله دارید. تاکسی این راستا را 20 دقیقه ای طی می نماید. اگر تصمیم گرفتید که با مترو بروید، 64 دقیقه در راه خواهید بود.
  • میدان یونگه دونداس:این میدان از شما 43 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 34 دقیقه ای و با مترو، 90 دقیقه ای می رسید.
  • دانشگاه تورنتو: با شما 43 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این راستا را 34 دقیقه ای طی می نماید. توسط مترو 90 دقیقه و اگر پیاده بروید.
  • پارک کویینز: از این پارک، حدودا 44 کیلومتر دورتر هستید. تاکسی شما را 35 دقیقه ای، اتوبوس 90 دقیقه ای می رساند.
  • فرودگاه بین المللی جان مونرو هامیلتون: از شما 29 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 32 دقیقه ای و مترو 43 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل هیلتون گاردن این تورنتو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، ON L7L 5S3، برلینگتون، جاده سیسکون 985

985 Syscon Rd, Burlington, ON L7L 5S3, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 332

به "معرفی هتل هیلتون گاردن این تورنتو ، 4 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل هیلتون گاردن این تورنتو ، 4 ستاره" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل هیلتون گاردن این تورنتو ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید