انتقاد به موانع دریافت وام های دانشجویی ، بخشش صددرصدی جریمه اقساط وام دانش آموختگان

به گزارش دیار سلمان، هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.

انتقاد به موانع دریافت وام های دانشجویی ، بخشش صددرصدی جریمه اقساط وام دانش آموختگان

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن ها حائز اهمیت بود. گزیده ای از مهم ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه ها در هفته گذشته را مرور می کنیم.

حبیبا: شرایط اسکان خوابگاه های دانشگاه تهران با بیش از 2000 دانشجو

بعد از یک سال که خوابگاه های دانشگاه ها به روی دانشجویان کارشناسی بسته شده بود، حالا با تدابیر صورت گرفته دانشجویان مقطع کارشناسی که کارگاه های آموزشی دارند می توانند در خوابگاه اسکان پیدا کنند.

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به اسکان دانشجویان خوابگاهی در نیمسال دوم تحصیلی گفت: شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی تغییری نکرده و فقط دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پایان نامه هایشان در مرحله دفاع است و یا تدوین پایان نامه را آغاز کردند می توانند برای اسکان در خوابگاه با موافقت معاونت آموزشی دانشگاه مراجعه کنند.

وی اضافه نمود: علاوه بر دانشجویان تحصیلات تکمیلی، به دانشجویان کارشناسی که دروس عملی دارند نیز درخواست اسکان از سوی دانشکده ها داده شده؛ اما مدت حضور این دانشجویان در خوابگاه کوتاه است و از نیمسال دوم در خوابگاه ها ساکن می شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اضافه نمود: مدت اسکان دانشجویان در خوابگاه بستگی به شرایط تحصیل آن ها دارد که دانشجویان کارشناسی ارشد معمولا 6 ماه و دانشجویان دکتری یک سال و نیم اسکان داده خواهند شد.

گروه جهادی منتظران ظهور به زندانیان شهر ملایر خدمات رسانی کردند

گروه جهادی منتظران ظهور که در زمینه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم خدمت رسانی می کنند به سراغ زندانیان رفتند و در استان های مختلف کشور به این گروه خدمات رسانی می کنند. گروه جهادی منتظران ظهور در ادامه طرح کمک به زندانیان و ارائه خدمات پزشکی به آن ها راهی شهر ملایر شدند. در این اردوی جهادی، جهادگران خدمات دندانپزشکی، مشاوره و روانپزشکی به زندانیان محبوس در زندان های ملایر ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1575

به "انتقاد به موانع دریافت وام های دانشجویی ، بخشش صددرصدی جریمه اقساط وام دانش آموختگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد به موانع دریافت وام های دانشجویی ، بخشش صددرصدی جریمه اقساط وام دانش آموختگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید