امینی: مشکل قایقرانان ایرانی در تایلند تا فردا حل می گردد، نتایجی بهتر از دوره قبل به دست می آوریم

به گزارش دیار سلمان، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: مشکل قایقرانان کشورمان در دو ماده از مسابقات قهرمانی آسیا تا فردا حل می گردد.

امینی: مشکل قایقرانان ایرانی در تایلند تا فردا حل می گردد، نتایجی بهتر از دوره قبل به دست می آوریم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

غلامرضا امینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط تیم ملی روئینگ کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در رشته روئینگ از فردا شروع می گردد و ما در 12 ماده در این مسابقات شرکت می کنیم. بچه ها شرایط خوبی دارند و اردوهای مناسبی را پشت سر گذاشتند. درست است که شرایط تمرین در ابهر سخت بود اما بچه ها اردوها را به خوبی و منظم برگزار کردند و پیش بینی می کنم نتایج بهتری نسبت به دوره قبل برای ایران رقم بخورد.

وی در مورد اینکه به دلیل بعضی از اشتباهات، قایقرانان ایران نمی توانند در 2 ماده نمی توانند مسابقه دهند، یادآور شد: در دو ماده قایق هایی که به ما دادند باب میل بچه ها نیست و مربیان و مسئولان کشورمان در تلاشند تا این مشکل حل گردد. مشکل خاصی نیست و باید منتظر ماند تا مسابقات تمام گردد و ببینیم از نظر مدالی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید نمود: به احتمال قوی مشکل ما در این دو ماده نیز تا فردا حل می گردد و امیدواریم قایق ها باب میل قایقرانانمان باشد. خوشحالیم که یک مسئله ای پیش آمد تا رسانه ها به مسابقات قهرمانی آسیا توجه نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که مسابقات تیم ایران در دو ماده ای که با مشکل قایق رو به رو هستیم، چه زمانی برگزار می گردد، گفت: قایق 4 نفره سنگین وزن روز سه شنبه و قایق دو نفره سنگین وزن نیز احتمالا فردا به آب می زنند.

امینی گفت: دلیل مشکل پیش آمده را در سرانجام مسابقات آنالیز می کنیم البته باید گفت که مشکل قایق همواره در قایقرانی مطرح است بلاخص در کشورهایی که از نظر تجهیزات ضعیف هستند مانند تایلند. این مشکل در کشورهای مانند چین و ژاپن وجود ندارد چون قایق فراوان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تایلندی ها پیش از این جهت تامین قایق برای قایقرانان با ایران مکاتبه نموده بودند، توضیح داد: خیر. وقتی مسابقات قرار است برگزار گردد از مدتی قبل بولتن آن به کشورها ارسال می گردد ما هم بولتن را به کمیته می دهیم. من حدس می زنم به دلایلی ممکن است اشتباهاتی اجرا شده باشد اما باید اجازه دهید تا کامل موضوع را آنالیز کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 703

به "امینی: مشکل قایقرانان ایرانی در تایلند تا فردا حل می گردد، نتایجی بهتر از دوره قبل به دست می آوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امینی: مشکل قایقرانان ایرانی در تایلند تا فردا حل می گردد، نتایجی بهتر از دوره قبل به دست می آوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید