رجحان ایران مقابل میزبان در نیمه نخست و حذف تایلند

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: تیم ملی فوتسال ایران در نیمه نخست دیدار مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا برابر ویتنام پیروز شد.

رجحان ایران مقابل میزبان در نیمه نخست و حذف تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) برابر تیم میزبان به میدان رفت و در نیمه نخست 5 بر یک ویتنام را شکست داد.

حسین طیبی دقایق 2 و 10 و فرهاد فخیم، احمد اسماعیل پور و علیرضا وفایی دقایق 11، 12 و 17 برای ایران گلزنی کردند و لوآن دقیقه 12 تنها گل ویتنام را به ثمر رساند.

ویتنام در این دیدار از حمایت صدها تماشاگر حاضر در سالن برخوردار بود اما با وجود فشار این تماشاگران، شاگردان خسوس کاندلاس توانستند بازی فزونی را نسبت به حریف خود نشان دهند. البته ویتنام هم در نیمه نخست یک بار تیر دروازه ایران را به لرزه درآورد.

ایران در مرحله گروهی با 3 پیروزی مقابل اندونزی، چین و استرالیا راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بود. فوتسال ایران با 10 قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می گردد.

به گزارش خبرنگاران، در 2 دیدار دیگر برگزار شده از مرحله یک چهارم نهایی، کویت با نتیجه 5 بر 2 استرالیا را شکست داد و ژاپن در مهمترین دیدار این مرحله 3 بر 2 از سد تایلند گذشت تا با حذف تایلند یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی کم گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 409

به "رجحان ایران مقابل میزبان در نیمه نخست و حذف تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان ایران مقابل میزبان در نیمه نخست و حذف تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید