اعلام مقررات منع آمد و شد در شهر مینیاپولیس آمریکا

به گزارش دیار سلمان، درپی بالا دریافت اعتراضات در شهر مینیاپولیس، در این منطقه مقررات منع آمد و شد اعلام گشت.

اعلام مقررات منع آمد و شد در شهر مینیاپولیس آمریکا

به گزارش ، درپی بالا دریافت اعتراضات در شهر مینیاپولیس، در این منطقه مقررات منع آمد و شد اعلام شد.

بر این اساس، درپی کشته شدن جورج فلوید، شهروند سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس و بالادریافت اعتراضات مردم به این موضوع، شهردار شهر مینیاپولیس اظهار داشت از ساعت 8 شب به وقت محلی در این شهر مقررات منع آمد و شد وضع می شود.

پیشتر رسانه ها اظهار داشتند افسر پلیس آمریکایی در شهر مینیاپولیس که جورج فلوید، شهروند سیاه پوست را به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

مرگ دلخراش یک سیاه پوست به نام جورج فلوید توسط ماموران پلیس شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتای آمریکا باعث شده تا معترضان به نژادپرستی به فروشگاه ها، ساختمان ها و یک اداره پلیس حمله کنند و آنها را به آتش بکشند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی تهدید کرده بود که اگر شهردار این شهر نمی تواند آرامش را برقرار کند از نیروهای گارد ملی خواهد خواست به مینیاپولیس بیایند. ترامپ به نیروهای گارد ملی اجازه تیراندازی به معترضان را هم داده است.

: فوران خشم مردم از رفتار بی رحمانه پلیس آمریکا / معترضان پرچم آمریکا را به آتش کشیدند + فیلم و تصاویر

نیروهای امنیتی آمریکا هم اعضای تیم خبری شبکه سی ان ان را در هنگام پخش گزارش زنده از اعتراضات مردمی به نژادپرستی در مینیاپولیس را بازداشت کردند.

این اقدام پلیس آمریکا در حالی صورت گرفت که عمر جیمنس، گزارشگر سی ان ان، هویت خود را به پلیس اعلام کرده بود. پلیس همچنین دو تن از همکاران جیمنس از جمله تهیه کننده و فیلم بردار سی ان ان را بازداشت کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1136

به "اعلام مقررات منع آمد و شد در شهر مینیاپولیس آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مقررات منع آمد و شد در شهر مینیاپولیس آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید