200 مسافر ایرانی از هند به ایران بازگشتند

به گزارش دیار سلمان، حدود 200 تن از مسافرین جا مانده از پروازهای برنامه ای قبلی از هند، روز جمعه از فرودگاه بمبئی راهی ایران شدند.

200 مسافر ایرانی از هند به ایران بازگشتند

به گزارش ایسنا، در راستای اقدامات به عمل آمده قبلی توسط سفارت ایران در دهلی نو و سرکنسولگری های کشورمان در بمبئی و حیدرآباد و در رابطه با انتقال هموطنان به کشور به دنبال تلاش های به عمل آمده سفارت کشورمان در دهلی نو و مساعدت دولت هند، امروز جمعه مورخه 29 فروردین 99 یک فروند هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت هواپیمایی ملی ایران حدود 200 تن از مسافرین جا مانده از پروازهای برنامه ای قبلی را به میهن اسلامی منتقل نمود.

در همین رابطه پیرو اقدامات اجرا شده در خصوص شناسایی، اطلاع رسانی، اخذ مجوزهای بهداشتی و تردد، تمدید ویزا و جابجایی هموطنان، صبح امروز کارکنان نمایندگی در بمئی ساعاتی قبل از حضور مسافران در رودگاه بمبئی حاضر و مساعدت های لازم را به عمل آوردند.

علیخانی، سرکنسول ایران در مومبای نیز شخصا در فرودگاه حاضر و با مسافرین پرواز مذکور ددیار و ضمن ارائه توضیحات و توصیه ها لازم از صبوری و همراهی ایشان قدردانی و از نظرات و پیشنهادات هموطنان مطلع شد.

سرکنسول همچنین از مسئولین دفتر هما و مسئولین هندی گمرک و پلیس مستقر در فرودگاه بمبئی در مساعدت با مسافرین ایرانی سپاسگزاری کرد.

منبع: چمدان
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1048

به "200 مسافر ایرانی از هند به ایران بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 مسافر ایرانی از هند به ایران بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید