گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، موسوی: مدال برنز عباسعلی از نقره ارزشمند تر است!، حتما خیری در شکست او بوده است!

به گزارش دیار سلمان، سرمربی تیم ملی کاراته برنز حمیده عباسعلی برابر نماینده نامدار ژاپنی را ارزشمند تر از مدال نقره ای دانست که دیگران با باخت می گیرند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، موسوی: مدال برنز عباسعلی از نقره ارزشمند تر است!، حتما خیری در شکست او بوده است!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ستاره موسوی روز شنبه پس از کسب مدال برنز حمیده عباسعلی در بازی های آسیایی 2018 گفت:در دیدار نیمه نهایی رقابت های کاراته ، عباسعلی برای ششمین بار برابر آیومی نماینده نامدار ژاپن به روی تاتامی رفت و با سشناخت کافی از این کاراته کا مقابل او به مبارزه پرداخت.

وی ادامه داد: هر دو بازیکن تجربه خوبی داشتند و خوب هم ظاهر شدند. در این دیدار امتیاز نخست هم برای حمیده بود اما فکرش را نمی کردیم که در ثانیه انتهای از راهیابی به فینال باز بمانیم.

موسوی در انتها خاطر نشان کرد: در رقابت های اردن من مربی حمیده بودم که طلا گرفت و آیومی ژاپنی را برد. اما در اندونزی حریف زیرکانه و در یک لحظه بازی را به نفع خود تمام کرد.ما هیچ حریفی را دستکم نمی گیریم و حتما خیری در شکست عباسعلی بوده است و امیدواریم در دیگر وزن ها مدال خوشرنگ را کسب کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 653

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، موسوی: مدال برنز عباسعلی از نقره ارزشمند تر است!، حتما خیری در شکست او بوده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، موسوی: مدال برنز عباسعلی از نقره ارزشمند تر است!، حتما خیری در شکست او بوده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید