معروفترین کشتی های کروز دنیا

به گزارش دیار سلمان، این روزها سفرهای دریایی حسابی داغ شده اند، هزینه های کمتر در کنیار کیفیت سفری بسیار بالاتر تعللی در انتخاب را به ذهن کسی راه نمیدهد، کمپانی های کروز امروز در حال بزرگ و بزرگتر شدن هستند و کشتی های کروز مجللتر و مجهزتر از همیشه در آبهای اقیانوس جولان میدهند، در ادامه میخواهیم کشتی های کروز معروف را معرفی کنیم.

معروفترین کشتی های کروز دنیا

چه کسی است که از گذراندن دوران تعطیلات خود در یک کشتی کروز بزرگ لذت نبرد؟ به خصوص اگر این کشتی کروز بسیار غول پیکر، مجلل و مدرن باشد. امکانات بسیار مدرن، سالن های بازی و مسابقه، منظره های بدیع و هزاران ویژگی دوست داشتنی دیگر باعث شده که سفر با تور کشتی کروز یکی از مفرح ترین انواع سفرهای تفریحی باشد. برخی از این کشتی های تفریحی چنان بزرگ هستند که در خود سالن اپرا، پارک سرگرمی و استخرهای بسیار بزرگ دارند. در حالی که بسیاری از مسافران در کابین های لوکس این کشتی ها استراحت می کنند برخی دیگر ترجیح می دهند بیشتر روی عرشه حضور داشته و از هوای دریا و مناظر خیره کننده آن لذت ببرند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با 10 فروند از بزرگ ترین و مدرن ترین کشتی های تفریحی که اکنون در دریاها حضور دارند آشنا کنیم.

کشتی کروز MSC دیواینا

کشتی کروز ام اس سی دیواینا (MSC Divina) مسافران خود را به یک سفر خاطره انگیز در دریای کارائیب می برد. این کشتی کروز نیز توسط کمپانی کشتی سازی ام اس سی ساخته شده و بعد از اسپلندیدا و فانتاسیا، بهترین کشتی کروز ساخت این کمپانی مشهور است. وزن این کشتی بیش از 140.000 تن بوده و دارای 14 عرشه و نزدیک به 333.5 متر طول است که می تواند بیش از 3.500 مسافر را در خود جای دهد.

کشتی کروز MSC اسپلندیدا

کشتی کروز ام اس سی اسپلندیدا (MSC Splendida) در سال 2009 ساخته شده و در واقع یک کشتی در درون کشتی دیگری است. این کشتی کروز بزرگ و زیبا می تواند 3.500 مسافر را در خود جای داده و مهمانان از مدرن ترین امکانات تفریحی برخوردار خواهند بود. کشتی کروز اسپلندیدا با طول تقریبی 333 متر، وزنی معادل 137.936 تن داشته و دارای یک چشمه آب گرم، یک استخر، یک مرکز سرو نوشیدنی و چندین رستوران بزرگ است.

کشتی کروز ملوان دریاها

کشتی کروز ملوان دریاها (Mariner of the Seas) در سال 2003 ساخته شده و حدود 311 متر طول دارد. این کشتی بسیار مشهور بوده و از کشتی های تفریحی مورد علاقه گردشگران خارجی به شمار می آید. ظرفیت آن بیش از 4.500 مسافر بوده و 14 عرشه دارد که باعث می شود وزن این کشتی کروز غول پیکر به 138.289 تن برسد. در سال کنونی میلادی قرار است که این کشتی روزآمد شده و یک مرکز استارباکس و یک سالن مسابقه لیزری همراه با فضایی برای بانجی جامپینگ و ترامپولین و بسیار دیگر امکانات به آن اضافه گردد.

کشتی کروز  فراری نروژی

این کشتی کروز که توسط یک کمپانی خطوط تفریحی دریایی نروژی به آب انداخته شده دارای رستوران های متعدد، نماهای بسیار زیبا برای لذت بردن از اقیانوس و امکانات خارق العاده دیگر است. همچنین کشتی فراری نروژی (Norwegian Breakaway) دارای 3 سالن سینما، پارک آبی و یک مجموعه ورزشی بزرگ است. این کشتی در سال 2013 ساخته شده و با توجه به طول بیش از 325.5 متری و وزن 146.660 تنی خود می تواند تا 4.000 مسافر را در خود جای دهد.

کشتی کروز بریتانیا

این کشتی کروز یکی از زیباترین کشتی هایی است که در این فهرست آمده است. کشتی کروز بریتانیا هم برای کودکان و هم بزرگسالان بهترین محمل تفریحی دریایی به شمار می آید. از چشمه آب گرم تا فروشگاه و از سالن تئاتر تا باشگاه ورزشی را می توانید در این کشتی بیابید. کشتی کروز بریتانیا در سال 2015 ساخته شده و با 141.000 تن وزن و نزدیک به 330 متر طول می تواند 3.600 مسافر را در خود جای دهد.

کشتی کروز رویای جهانی

کشتی رویای جهانی (World Dream) دومین کشتی کروز بزرگ با این نام تجاری است که دارای یک رستوران بین المللی بسیار زیبا و بزرگ و انتخاب های متعدد در حوزه سرگرمی است. این کشتی غول پیکر با 15.000 تن وزن و بیش از 19 عرشه می تواند 3365 مسافر را با خود به سفر ببرد. کشتی رویای جهانی بیش از 30 رستوران و محل سرو نوشیدنی دارد که هر یک تم خاص خود را دارد.

کشتی کروز آزادی دریاها

برای کسانی که می خواهند به مناطق زیبا دریای کارائیب سفر کنند بدون شک بهترین انتخاب کشتی کروز آزادی دریاها (Freedom of the Seas) خواهد بود که هیچ چیز برای یک مسافرت خانوادگی مفرح کم ندارد. این کشتی کروز در سال 2006 ساخته شده و در سال 2015 نوسازی شد و بیش از 4500 مسافر را در خود جای می دهد.

کشتی کروز شادی دریاها

کشتی کروز شادی دریاها (Ovation of the Seas) دارای امکانات خارق العاده ای است که در بسیاری از نمونه های دیگر دیده نمی شود. از امکانات لازم برای تجربیات ماجراجویانه تا استخرهای بسیار بزرگ، کلاس های پایکوبی و محل سرو نوشیدنی در درون استخر، این کشتی دارای امکانات خارق العاده ای است و انتخاب های بسیاری در زمینه سرو غذا خواهید داشت. این کشتی در سال 2016 ساخته شده و با بیش از 348 متر طول می تواند با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت بیش از 4000 مسافر را به درون دریا ببرد.

کشتی کروز سمفونی دریاها

بزرگ ترین کشتی کروز جهان با گنجایش 6680 نفر دارای امکانات بسیار لوکس و مدرنی است. کشتی سمفونی دریاها (Symphony of the Seas) بیش از 230.000 تن وزن داشته و با 16 عرضه خود می هر بار 5400 مسافر را به دریا می برد.

کشتی کروز افسانه نروژی

کشتی کروز افسانه نروژی (Norwegian Epic) که توسط موسسه فورمرز به عنوان بهترین کشتی کروز جهان شناخته شده دارای دو سالن تئاتر، یک پارک آبی، چشمه آب گرم، مرکز خرید و یک کافه گاردن است. طول این کشتی نزدیک به 329.5 متر بوده و دارای 15 عرشه است. این کشتی گنجایش بیش از 4000 نفر را داشته و بیش از 153.000 تن وزن دارد.

انتشار: 17 خرداد 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 3

به "معروفترین کشتی های کروز دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروفترین کشتی های کروز دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید