کرمان، اسکوچیچ: بیشتر زمان بازی در اختیار ما بود، هیچ وقت برای دفاع کردن وارد زمین نمی شویم

به گزارش دیار سلمان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از عملکرد تیمش در خانه گل گهر سیرجان ابراز رضایت کرد.

کرمان، اسکوچیچ: بیشتر زمان بازی در اختیار ما بود، هیچ وقت برای دفاع کردن وارد زمین نمی شویم

به گزارش خبرنگاران از سیرجان، دراگان اسکوچیچ پس از رجحان یک بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل گل گهر سیرجان گفت: به بازیکنانم به خاطر برد امروز تبریک می گویم. فکر می کنم بیشتر زمان بازی در اختیار ما بود. در نیمه اول و در برخی از زمان های بازی در کناره ها به مشکل برخوردیم و دو در مقابل یک می شدیم، پس از آن منجر به سانتر گل گهر می شد که به مشکل برمی خوردیم.

وی ادامه داد: پس از این زمان، موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کردیم که آنها را از دست دادیم. با این حال فکر می کنم باید راحت تر ببریم. از عملکرد بازیکنانم در دقایق آخر راضی نیستم. چون بدون هیچ دلیلی به عقب برگشتیم، اما فکر می کنم بازی خوبی ارائه کردیم و بازیکنان کارهای ترکیبی و پاس های زیادی به هم دادند. آنها چیزی را که می خواستیم، در زمین انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید آیا فکر می کند تیمش بازی آسانی پشت سر گذاشت، شرح داد: اصلاً بازی آسانی نداشتیم. بازیکنان ما با اعتمادبه نفسی که داشتند، بازی را چرخاندند و در نهایت پیروز شدیم. ما هیچ وقت برای دفاع کردن وارد زمین نمی شویم.

اسکوچیچ ضمن تمجید از تیم گل گهر اظهار داشت: فکر می کنم امروز هوا بد بود و دو تیم از لحاظ بدنی به مشکل خوردند. بازی در این هوا برای ما واقعاً سخت است. گل گهر مقابل تراکتور و پارس جنوبی عملکرد خوبی داشت و فکر می کنم مانند ما، امتیازات را بچگانه از دست می دهد. ما مقابل پرسپولیس به خاطر یک شوت شکست خوردیم و برد مقابل نفت مسجدسلیمان را هم با یک سانتر از دست دادیم. این اتفاقات برای گل گهر هم رخ می دهد. این بدین معنی نیست که حریف خیلی بد و بدشانس بودند، اما ما خیلی خوب بودیم.

وی درباره قضاوت سید علی اصغر مومنی گفت: نمی توانم در این باره صحبت کنم. شاید حرفم به خاطر این است که پیروز شدیم، اما به نظرم داوری خوب بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 539

به "کرمان، اسکوچیچ: بیشتر زمان بازی در اختیار ما بود، هیچ وقت برای دفاع کردن وارد زمین نمی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان، اسکوچیچ: بیشتر زمان بازی در اختیار ما بود، هیچ وقت برای دفاع کردن وارد زمین نمی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید