کاش پنالتی استقلال در دربی را هم حسینی بزند ، این دربی 100درصد پنالتی دارد و خیال مان از پرسپولیس راحت است

به گزارش دیار سلمان، پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: برنده این دربی روحیه بسیار خوبی برای ادامه فصل خواهد داشت و حتی سپاهان هم به این باور می رسد که رقیب بسیار جدی و سرسختی دارد.

کاش پنالتی استقلال در دربی را هم حسینی بزند ، این دربی 100درصد پنالتی دارد و خیال مان از پرسپولیس راحت است

به گزارش خبرنگاران مرتضی فنونی زاده در مورد دربی شماره 100 تیم های پرسپولیس و استقلال که نتیجه آن اهمیت بسیار زیادی برای هر دو تیم دارد، گفت: در سال های اخیر چنین حساسیتی بر بازی دربی حاکم نشده است. یا بازی دو تیم در هفته ای بود که بعد از آن چندین هفته تا انتها فصل وجود داشت و فرصت جبران بود یا اینکه یکی از دو تیم در کورس قهرمانی بود و محتاط بازی می کرد. این بار داستان فرق می نماید، چون اگر بازی مساوی گردد عروسی به کوچه سپاهان می رود و این تیم با خیال راحت به فکر قهرمانی خواهد بود. دربی برنده می خواهد، چون تیمی که پیروز گردد رقیب سنتی را کنار می زند و اصلی ترین حریفش برای قهرمانی سپاهان خواهد بود.

**داور هیجان دربی را نگیرد

وی اضافه کرد: طرفداران می دانند دربی هفته آینده برنده می خواهد و تیم ها با همه توان بازی می نمایند تا برنده دربی شوند. به همین دلیل اگر با حضور حداکثری طرفداران موافقت می شد خیلی بازی قشنگ می شد، ولی الان با 15 هزار تماشاگر اصلاً بازی دلچسب نمی گردد. دو تیم با پیروزی به دربی می آیند و کاملاً آماده هستند تا برنده شوند ولی با حضور اندک طرفداران عملاً جذابیت را از بازی می گیرند و علت این تصمیم عجیب نامشخص است. فقط جفا در حق علاقه مندانی است که دوست دارند از نزدیک بازی را ببینند، ولی آن ها را از این حق محروم می نمایند. تماشاگران شور و اشتیاق بیشتری به بازیکنان می دانند و آن ها برای آنکه مقابل تماشاگران خودی و رقیب بازنده نشوند هر چه دارند می گذارند تا پیروزی شوند. از طرف دیگر، داوری که برای دربی می گذارند نباید سوت های زیادی بزند تا سرعت بازی گرفته گردد. هر دو تیم دوست دارند تا نتیجه بگیرند و بازی پر برخورد می گردد. وقتی زیادی سوت زده می گردد عملاً باز از حس و حال می افتد و بدون هیجان دنبال می گردد.

**مدافعان کناری استقلال خلع سلاح شوند

پیشکسوت تیم پرسپولیس اظهار داشت: برنده این بازی روحیه بسیار خوبی برای ادامه فصل خواهد داشت و حتی سپاهان هم به این باور می رسد که رقیب بسیار جدی و سرسختی دارد. امیدوارم که برنده پرسپولیس باشد و با انگیزه زیادی ببرد تا هر طور شده اجازه ندهد سپاهان قهرمان نگردد. به نظرم یحیی گل محمدی باید با دو مهاجم بازی کند. عیسی آل کثیر و مهدی عبدی زوج خوبی خواهند شد چون هر دو نفر به استقلال گل زده اند. محمد عمری هم می تواند مهاجم بازی کند و بازیکن خطرناکی است. وقتی پرسپولیس با دو مهاجم بازی می نماید عملاً خط دفاعی استقلال عقب می ماند و نمی تواند در بازیسازی مشارکت کند، عملاً مدافعان کناری استقلال خلع سلاح خواهند شد. هافبک ها بر بازی سوار می شوند و وینگرها هم از کناره ها دفاع استقلال را به هم می ریزند. فشار لازم به استقلال وارد خواهد شد و نتیجه ای که باید به دست می آید. گل محمدی احتیاط را کنار بگذارد و تیمش نفوذی بازی کند تا بتواند استقلال را ببرد چون برنده شدن در دربی یعنی رفتن به سوی قهرمانی، هرچند تیم خوب سپاهان هم در کورس قهرمانی است.

**امیدوارم حسینی برای استقلال پنالتی بزند

فنونی زاده در واکنش به این موضوع که اهمیت کسی 3 امتیاز دربی صدم می تواند منجر به پر گل شدن این بازی گردد، مطرح نمود: اگر 15 دقیقه اول بازی گل داشته باشد، بازی پرگلی را از سوی دو تیم خواهیم دید. صددرصد این بازی پنالتی خواهد داشت، چون مهاجمان هر دو تیم سرعتی هستند و مدافعان نمی توانند آن ها را کنترل نمایند. برای پرسپولیس که گئورگی گولسیانی پنالتی می زند و خیال مان راحت است. برای استقلال هم اگر پنالتی گرفته گردد امیدوارم به کوین یامگا ندهند و سید حسین حسینی بزند تا علیرضا بیرانوند که پنالتی کریستیانو رونالدو را گرفته پنالتی دروازه بان استقلال را مهار کند. پرسپولیس با رسیدن به گل اول، می تواند بازی را مدیریت کند و به گل های بعدی هم خواهد رسید. امیدوارم که شکل بازی پرسپولیس، استقلال را به اشتباه بیندازد تا این ملاقات مهم را با برد تمام کند

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2333

به "کاش پنالتی استقلال در دربی را هم حسینی بزند ، این دربی 100درصد پنالتی دارد و خیال مان از پرسپولیس راحت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاش پنالتی استقلال در دربی را هم حسینی بزند ، این دربی 100درصد پنالتی دارد و خیال مان از پرسپولیس راحت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید