بهترین مراکز خرید کانادا را بشناسید

به گزارش دیار سلمان، کانادا کشوری بزرگ و پهناور با اقتصاد شکوفا و سطح رفاه بالا است. این کشور جاذبه‌های گردشگری متنوعی از جمله طبیعت بکر، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، و مراکز خرید مدرن و لوکس دارد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی معروفترین مراکز خرید کانادا بپردازیم.

بهترین مراکز خرید کانادا را بشناسید

1. مرکز خرید تورنتو ایتون

مرکز خرید تورنتو ایتون (Toronto Eaton Centre) بزرگترین مرکز خرید کانادا و یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است. این مرکز خرید در مرکز شهر تورنتو، پایتخت استان انتاریو، قرار دارد و به عنوان یکی از نمادهای این شهر شناخته می‌شود.

مرکز خرید تورنتو ایتون بیش از 500 فروشگاه و رستوران را در خود جای داده است. این مرکز خرید مقصدی عالی برای خرید انواع محصولات از جمله پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، و صنایع دستی است.

مرکز خرید تورنتو ایتون همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی از جمله فودکورت، سالن سینما، و مرکز بازی برای کودکان است.

2. مرکز خرید وست ادمونتون

مرکز خرید وست ادمونتون (West Edmonton Mall) دومین مرکز خرید بزرگ کانادا و یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است. این مرکز خرید در شهر ادمونتون، مرکز استان آلبرتا، قرار دارد.

مرکز خرید وست ادمونتون بیش از 800 فروشگاه و رستوران را در خود جای داده است. این مرکز خرید مقصدی عالی برای خرید انواع محصولات از جمله پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، و صنایع دستی است.

مرکز خرید وست ادمونتون همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی از جمله فودکورت، سالن سینما، پارک آبی، و آکواریوم است.

3. مرکز خرید پولو پارک

مرکز خرید پولو پارک (Polo Park) یکی از بزرگترین مراکز خرید کانادا و یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در شهر وینیپگ، مرکز استان مانیتوبا، است.

مرکز خرید پولو پارک بیش از 400 فروشگاه و رستوران را در خود جای داده است. این مرکز خرید مقصدی عالی برای خرید انواع محصولات از جمله پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، و صنایع دستی است.

مرکز خرید پولو پارک همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی از جمله فودکورت، سالن سینما، و مرکز بازی برای کودکان است.

4. مرکز خرید متروپلیس در متروتاون

مرکز خرید متروپلیس در متروتاون (Metropolis at Metrotown) یکی از بزرگترین مراکز خرید کانادا و یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در شهر ونکوور، مرکز استان بریتیش کلمبیا، است.

مرکز خرید متروپلیس در متروتاون بیش از 400 فروشگاه و رستوران را در خود جای داده است. این مرکز خرید مقصدی عالی برای خرید انواع محصولات از جمله پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، و صنایع دستی است.

مرکز خرید متروپلیس در متروتاون همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی از جمله فودکورت، سالن سینما، و مرکز بازی برای کودکان است.

5. مرکز خرید ریدو انتاریو

مرکز خرید ریدو انتاریو (Rideau Centre) یکی از بزرگترین مراکز خرید کانادا و یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در شهر اتاوا، پایتخت کانادا، است.

مرکز خرید ریدو انتاریو بیش از 200 فروشگاه و رستوران را در خود جای داده است. این مرکز خرید مقصدی عالی برای خرید انواع محصولات از جمله پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، و صنایع دستی است.

مرکز خرید ریدو انتاریو همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی از جمله فودکورت، سالن سینما، و مرکز بازی برای کودکان است.

سایر مراکز خرید معروف کانادا

علاوه بر مراکز خریدی که در بالا معرفی کردیم، کانادا مراکز خرید معروف دیگری نیز دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید خیابان کویین در تورنتو
  • مرکز خرید خیابان دانداس در تورنتو
  • مرکز خرید خیابان برمپتون در تورنتو
  • مرکز خرید خیابان سنت لارنس در مونترال
  • مرکز خرید خیابان هتل دو ویل در مونترال

منبع مقاله: آشنایی با معروفترین مراکز خرید کانادا

انتشار: 8 آذر 1402 بروزرسانی: 8 آذر 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1967

به "بهترین مراکز خرید کانادا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید کانادا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید