مذاکره همزمان بیات با باشگاه های بروژ و میلان برای حفظ مهاجمان ایرانی و کامرونی

به گزارش دیار سلمان، مهدی بیات، رئیس باشگاه شارلوا با دو باشگاه مطرح بلژیکی و ایتالیایی برای حفظ کاوه رضایی و فرانک ساجیوت مذاکره می نماید.

مذاکره همزمان بیات با باشگاه های بروژ و میلان برای حفظ مهاجمان ایرانی و کامرونی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوت نیوز بلژیک، تیم درخشان فصل اخیر ژوپیلر لیگ بلژیک می خواهد به فرایند موفقیت آمیزش در فصل آینده نیز ادامه دهد. شارلوا برای رسیدن به این هدف مایل است تا کاوه رضایی را همچنان حفظ کند، اما ضروری است که ابتدا با کلوب بروژ به توافق برسد. کلوب بروژ که سال 2018 برای خرید کاوه رضایی پنج میلیون یورو پرداخت نموده بود به دنبال کسب بیشترین درآمد از فروش این بازیکن است.

کاوه رضایی در فصل گذشته لیگ برتر بلژیک به صورت قرضی برای شارلوا بازی کرد و اکنون علاوه بر شارلوا پیشنهاد خوبی از نانت فرانسه دارد.

این رسانه بلژیکی سپس نوشت: رئیس باشگاه شارلوا علاوه بر کوشش برای حفظ کاوه رضایی با باشگاه میلان ایتالیا نیز برای تداوم دوره قرضی بازی فرانک سدریک ساجیوت مذاکره می نماید. این مهاجم کامرونی نیز در فصل اخیر تحسین سرمربی شارلوا را برانگیخته و شاید فصل آینده هم برای این باشگاه بازی کند.

شارلوا در فصل آینده لیگ اروپا بازی می نماید و به همین خاطر مدیران این باشگاه درصدد حفظ بازیکنان کلیدی شان هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1096

به "مذاکره همزمان بیات با باشگاه های بروژ و میلان برای حفظ مهاجمان ایرانی و کامرونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره همزمان بیات با باشگاه های بروژ و میلان برای حفظ مهاجمان ایرانی و کامرونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید