لغو مجوز 2 شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز

به گزارش دیار سلمان، سرپرست معاونت گردشگری خوزستان گفت: مجوز فعالیت دو شرکت خدمات مسافرتی در اهواز لغو شد.

لغو مجوز 2 شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، غلام شجاعی با اعلام این خبر اضافه کرد: بر اساس رأی نهایی کمیسیون فنی نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و به استناد ماده 31 آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، دنیاگردی و زیارتی کشور، مجوز فعالیت شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری اکسین گشت و کهکشان سیر مرصاد در شهرستان اهواز باطل شد.

او ادامه داد: ابطال مجوز فعالیت دو شرکت مذکور، پیرو تعلیق نامه های ابلاغ شده از سوی اداره کل استان به این دو شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری، مبنی بر اعلام نواقص و تخلفات آئین نامه ای و به دلیل عدم برطرف نواقص در مهلت مقرر، صورت گرفته است.

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان اعلام نمود: به موجب این رأی، ازاین پس فعالیت این شرکت ها درزمینهٔ اخذ ویزا، تنظیم و انجام مسافرت گروهی داخلی و خارجی، ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایرانگردی و دنیاگردی غیرقانونی و تخلف محسوب می گردد.

او اضافه کرد: همچنین بر اساس ابلاغ اداره کل استان، این دو شرکت مکلف به استرداد اصل پروانه بهره برداری و جمع آوری تمامی آثار و علائم فعالیت بند ب از محل شرکت خواهند بود.

طی هفته گذشته مجوز فعالیت بند ب شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری دنیا رهیاب و فرید گشت جنوب در اهواز و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خورشید سیر خوزستان در اهواز و ایرانیاندر ایذه نیز باطل شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 593

به "لغو مجوز 2 شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو مجوز 2 شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید