لزوم تقویت و توسعه کسب و کارهای حوزه ICT

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران/زنجان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: تقویت و توسعه کسب و کارهای حوزه ICT یکی از دغدغه های بسیار مهم و اساسی در این حوزه است .

لزوم تقویت و توسعه کسب و کارهای حوزه ICT

حامد سرایی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار زنجان در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه طول عمر دانش در حوزه ICT یک ویژگی خاص بوده، به طوری که اگر کسی امروز با دانش پنج سال گذشته کار کند، شاید نتواند در بازار پیروز عمل کند، اظهار کرد: در این حوزه افراد باید با رویکرد پژوهش و مطالعه کار را پیش ببرند و در صورت به کار نبردن فناوری به تدریج از گردونه و بازار خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه فناوران حوزه ICT سطح مطالعاتی خوبی دارند هر چند که منجر به فراوری مقالات آکادمیک نشود، اضافه نمود: تقویت و توسعه کسب و کارهای حوزه ICT یکی از دغدغه های بسیار مهم و اساسی در این حوزه است .

این مسئول با بیان اینکه توسعه اقتصاد دیجیتال مستلزم فراهم کردن شرایط و زیرساخت های ضروری است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید فراهم کند، توضیح داد: اکنون از لحاظ دسترسی به شبکه های ارتباطی و اینترنتی در حد قابل قبولی هستیم و زیرساخت های اولیه مهیا است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان اعلام نمود: بخش خصوصی، نقش آفرینان اصلی حوزه توسعه اقتصاد دیجیتال هستند و آن ها می توانند در این زمینه ایفای نقش موثری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2023

به "لزوم تقویت و توسعه کسب و کارهای حوزه ICT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تقویت و توسعه کسب و کارهای حوزه ICT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید