قابلیت های موبایل آیفون 6S

به گزارش دیار سلمان، آیفون 6S و آیفون 6S پلاس از لحاظ ظاهری تغییراتی نسبت به آیفون های سال گذشته نداشته اند اما شرکت اپل قابلیت های جدیدی را در آن ها تعبیه نموده است.

قابلیت های موبایل آیفون 6S

موبایل آیفون 6 S

بالاخره اپل سری S از آخریننسل گوشی های آیفون را معرفی کرد. اگرچه موبایل آیفون6 S و آیفون6 S پلاس از لحاظ ظاهری تغییراتی نسبت به آیفون های سال گذشته نداشته انداما شرکت اپل قابلیت های جدیدی را در آن ها تعبیه نموده که در ادامه نگاهی جامع بهاین قابلیت ها خواهیم داشت. اپل شب گذشته طی مراسمی آیفون های جدید را معرفی کرد. موبایل آیفون6 S و آیفون 6 S پلاس نامنسل جدید از گوشی های هوشمند شرکت اپل است که تغییرات ظاهری زیادی نداشته و تنهارنگ رز گلد به مجموعه رنگ های آیفون اضافه شده است. به گفته اپل زمانی که آیفون 6اس را در دست می گیرید احساسی که با کار کردن با آن به دست می آورید را تا به حالدر هیچ یک از گوشی های هوشمند تجربه ننموده اید !

3D Touch

تنها با یک فشارکوچک قابلیت 3 D تاچ فعالشده و این امکان را به شما می دهد تا کارهای جدید بسیاری را انجام دهید. آیفونجدید قابلیت چند-لمسی را به همراه دارد که راه تعامل کاربران با تکنولوژی را تغییرمی دهد. با یاری 3 D Touch می توانکارهایی که قبلا قادر به انجام آن نبودید را انجام دهید، این قابلیت اجازه می دهدتا تمامی کارهای ضروری را سریع و بدون هیچ زحمتی انجام دهید. این قابلیت به لطفوجود موتور تپتیک پاسخ و فیدبک را سریعا به کاربر منتقل می نماید .

دوربین

  • سنسور 12 مگا پیکسلی
  • فیلم برداری 4 K
  • قابلیت Live Photos

بالاخره اپل سنسور دوربین آیفون ها را ارتقا داد و آیفون های جدید بهسنسور 12 مگا پیکسلی مجهز هستند. علاوه بر این قابلیت فیلم برداری 4 K و Live Photos نیز بهلیست ویژگی های جدید دوربین آیفون 6 S اضافهشده اند. به عقیده اپل دوربین 12 مگا پیکسلی آیفون های جدید پیشرفته ترین دوربینگوشی های هوشمند جهان است؛ تصاویر ثبت شده به واسطه این دوربین دقیق تر، واضح ترو زیباتر است. رزولوشن در آیفون جدید بیشتر شده و از این رو می توان ویدئوهایی بارزولوشن 1080 p فول اچ دی ضبط کرد. علاوه بر این سنسوردوربین سلفی نیز 5 مگا پیکسلی شده تا کاربران بتوانند تصاویر اچ دی سلفی واضح تر وزیباتری را ثبت نمایند. همچنین قابلیت Live Photos تجربه ایجدید را فراهم می نماید، به این صورت کهدر زمان عکاسی دوربین آیفون لحظاتی پساز فشار دادن کلید شاتر روی صفحه نمایش نیز به ثبت تصاویر می پردازد، در صورتیکه پس از سرانجام یافتن فرایند انگشت خود را روی صفحه نمایش و تصاویر به آرامیفشار دهیم، مجموعه تصاویر ثبت شده به آرامی به همراه صدا پخش خواهند شد .

پردازنده

  • پردازنده 64 بیتی Apple A9
  • سی پی یو70 درصد سریع تر
  • جی پی یو 90 درصد سریع تر

آیفون های جدید به پردازنده 64 بیتی اپل A9 مجهز شده اند.این پردازنده عملکردی مشابه پردازنده کامپیوترهای دسکتاپ را فراهم می نماید. بهواسطه این پردازنده می توانید 70 درصد پردازنده سریع تر و 90 درصد پردازنده یگرافیکی سریع تری را نسبت یه نسل پیشین داشته باشید .

طراحی

  • آیفون 6 اس: 4.7 اینچی
  • آیفون 6 اس پلاس: 5.5 اینچی

آیفون های جدید از لحاظ ظاهری نسبت به نسل پیشین خود تغییری نداشته واز همان ارگونومی بهره می برد. اما در ساخت این آیفون ها از نوعی آلیاژ جدیدآلومینیوم 7000 استفاده شده است. شیشه این گوشی ها بسیار مقاوم بوده و رنگ جدیدرز گلد به مجموعه رنگ های آیفون اضافه شده است .

تاچ آی دی

آیفون 6 اس و 6 اس پلاس به سنسور اثر انگشت پیشرفته تری مجهز شده است.این سنسور در آیفون های دقت بهینه شده و با دقت بیشتری عمل می نمایند. همانند نسلپیشین گوشی های آیفون، به واسطه تاچ آی دی می توان از اپل پِی استفاده نموده وپرداخت های دیجیتال را انجام داد .

ارتباط های مخابراتی

  • ارتباط LTE و WiFi سریع تر

آیفون های جدید به ارتباط LTE پرسرعتمجهز شده اند که در مقایسه با نسل پیشین سرعت آن بسیار افزایش یافته است . LTE در آیفون 6 اس از چندین باند پشتیبانی می نماید. زمانی که به یک وای فایمتصل می شوید، آیفون 6 اس به شما این امکان را فراهم می نماید تا وب گردی های خود راسریع تر و پرسرعت انجام دهید .

سیستم عامل

  • سیستم عامل موبایل iOS 9

iOS 9 پیشرفته ترین نسخه از سیستم عامل موبایل اپل است. این نسخه هوشمندترشده و امنیت آن نیز افزایش یافته است. اپلیکیشن های پیش فرض بسیاری در این نسخهارائه شده و همچنین سیری نیز به قابلیت های بسیاری تجهیز شده است . iOS 9 تعامل بسیاری را با سخت افزار آیفون دارد و می تواند به واسطه ایپرسرعت برای بهره مند شدن از گوشی عمل کند.

لوازم جانبی

چندین لوازم جانبی برای آیفون های جدید در نظر گرفته شده که طراحیبخصوصی دارند. قاب های در نظر گرفته شده برای آیفون دارای جنس چرم طبیعی و سیلیکونهستند که از گوشی آیفون به خوبی محافظت می نمایند. علاوه بر این قاب های رنگی با جنسفلز برای این گوشی نیز فراهم شده که مسئله ای را در حین شارژ ایجاد نمی نمایند .

منبع: زومیت

منبع: setare.com
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 989

به "قابلیت های موبایل آیفون 6S" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های موبایل آیفون 6S"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید