دیدنی های برونئی کشوری با جاذبه های توریستی محبوب

به گزارش دیار سلمان، برونئی از کشورهایی است که در سواحل شمالی جزیره بورنئو واقع شده است این سرزمین دارای جذابیت های بسیار زیادی است و به عنوان سرزمین آشتی نیز شناخته می گردد جاذبه های توریستی مختلفی که در این کشور وجود دارد آن را به یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی جهان تبدیل نموده است. مرکز این کشور شهری بندری با جذابیت های بسیار زیاد است بندر سری بگاوان کهیکی از شهرهای بزرگ در این کشور است و از جذابیت های مختلفی برای گردشگران برخوردار است هر ساله علاقه مندان زیادی را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می نماید. قرار گرفتن این کشور در کنار کشور مالزی نیز موجب اهمیت بیشتر آن شده است و هر ساله گردشگران زیادی از این کشورهای همسایه به خود جذب خواهد نمود جالب است بدانید که این دو کشور تاریخی گره خورده به یکدیگر دارند هر دوی این کشورها در طول تاریخ بخشی از مستعمره های انگلیس بوده اند با استقلال این دو کشور سرگذشت آن ها دچار تغییر شد و اتفاقات جدیدی رخ داد در حال حاضر نیز ان دو کشور به یکی از مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شده اند و از جذابیت های ویژه خود برخوردار هستند. شما علاقه مندان و گردشگران نیز در ادامه این بخش با دیدنی های مهم برونئی آشنا شوید.

دیدنی های برونئی کشوری با جاذبه های توریستی محبوب

تماشای های مهم برونئی را بشناسید:

کشور برونئی یکی از کشورهای بزرگ است که مساحت بسیار زیادی دارد این کشور پادشاهی در طول تاریخ نقش های متعددی داشته است و با وجود مجذوب نمایندهیت های گوناگون خود از مهم ترین جاذبه هایی است که مورد توجه علاقه مندان قرار می گیرد. طبیعت زیبای این منطقه پوشیده از مراتع جنگلی است جنگل های بارانی با طبیعت زیبا و سرسبز خود مورد توجه هر گردشگری قرار می گیرد و از مجذوب نمایندهیت های زیادی برخوردار است بخش بزرگی از این کشور نیز به وسیله همین جنگل های انبوه احاطه شده است گیاهان و جنگل های استوایی با طبیعت بسیار زیبای خود می تواند برای شما علاقه مندان نیز دارای مجذوب نمایندهیت باشند. قرار گرفتن این کشور در خط استوایی موجب اهمیت بیشتر آن شده است و موقعیت جغرافیایی آن را ارتقا داده است بعلاوه آب و هوایی این کشور مناسب است و دارای آب و هوایی استوایی است.

فرهنگ مردم برونئی:

مردمان برونئی از فرهنگ بسیار ویژه ای برخوردار هستند و وجود این مجذوب نمایندهیت های فرهنگی به نوعی می توانید از مجذوب نمایندهیت های توریستی در این کشور باشد که مورد توجه شما عزیزان و گردشگران قرار می گیرد مردمان این منطقه بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند ویژگی صلح طلبی در میان این افراد موجب شده است تا کشور برونئی به سرزمین آشتی و صلح نیز معروفیت داشته باشد. در این میان می توان به تاثیراتی که تمدن های بودایی و هندی بر روی این منطقه ها داشته اند نیز اشاره کرد این تاثیرات به خوبی در رفتار مردمان برونئی نیز دیده می گردد.

مسجد سلطان عمر سیف الدین:

این مسجد یکی از مهم ترین تماشای های برونئی است و از مجذوب نمایندهیت های ویژه خود برای گردشگران برخوردار می باشد این مسجد با معماری بسیار زیبای خود در شهر بندری سری بگاوان واقع شده است این کشور کشور گردشگران ثروتمند است این مسجد یکی از بناهای اسلامی است و به عنوان نماد اسلامی نیز شناخته می گردد. مجذوب نمایندهیت های برجسته این مسجد به علت وجود معماری زیبای آن است جالب است بدانید که در معماری زیبای این مسجد از معماری اسلامی استفاده شده است. ترکیبی از معماری اسلامی و ایتالیایی در این بنا موجب شده تا از مجذوب نمایندهیت های مدرنی نیز برخوردار باشد این مسجد دارای طراحی ایتالیایی است این مسجد بر روی یک تالاب مصنوعی ساخته شده است و دارای منظره ها بسیار زیبا است. از دیگر ویژگی های برجسته در این مسجد می توان به پل بزرگی اشاره کرد که در اطراف دهکده واقع شده اند و می تواند توجه شما را به خود جلب کند.

قصر نور الایمان:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های زیبا و مدرن در نقاط مختلفی از جهان هستید بهتر است تا از بنای زیبا و تماشای قصر نور الایمان بازدید کنید این قصر با وجود نوع معماری بسیار ارزنده و مجذوب نماینده خود مورد توجه است این قصر یکی از اقامتگاه های رسمی است که متعلق به سلطان کشور، حسن البلیکا است نزدیک بودن این قصر زیبا و تماشای در کرانه ای رود برونئی موجب است تا بخ عنوان یکی دیگر از تماشای های برونئی شناخته گردد این قصر بزرگ دارای 1788 اتاق است و با وجود 110 پارکینگ خصوصی خود مکان مناسبی برای گردشگران است و راحتی آن ها را فراهم می نماید. با ورود به این قصر می توانید 650 تابلی نصب شده را مشاهده کنید که بازدیدنمایندگان بسیار زیادی را به سوی خود می کشاند این کاخ پادشاهی از مجذوب نمایندهیت های بسیار زیادی برای گردشگران برخوردار می باشد که از زیبایی های آن تماشا کنید.

این کشور دارای جاذبه های ویژه خود است و بیشتر جاذبه های آن بناهای تاریخی و فرهنگی هستند که هر ساله گردشگران و علاقه مندان زیادی را به خود جذب می نمایند و می توانید از تنوع زیادی برای گردشگران خود برخوردار می باشند که در این بخش با آن ها آشنا شدید.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2209

به "دیدنی های برونئی کشوری با جاذبه های توریستی محبوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های برونئی کشوری با جاذبه های توریستی محبوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید