داستان Devil May Cry 5 پس از قسمت دوم اتفاق می افتد

به گزارش دیار سلمان، هنگامی که دویل می کرای 5 (Devil May Cry 5) معرفی گردید، تصور می کردیم که قرار است تا ادامه داستان قسمت چهارم را ببینیم. ولی به تازگی خبری منتشر گردیده است که از روی دادن اتفاقات بازی، پس از دویل می کرای 2 می گوید.

داستان Devil May Cry 5 پس از قسمت دوم اتفاق می افتد

پس از انتشار این خبر مت واکر (تهیه کننده بازی) هم در صفحه توییتر خود درستی این خبر را تایید کرد. با توجه به این موضوع، حالا می توانیم خط داستانی این مجموعه را از ابتدا تا سرانجام معین کنیم:

Devil May Cry 5 در تاریخ 18 اردیبهشت 1398 برای پلی استیشن4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی روانه بازار خواهد شد.
  • دویل می کرای 3
  • دویل می کرای 1
  • دویل می کرای 4
  • دویل می کرای 2
  • دویل می کرای 5

شاید بد نباشد که بدانید Devil May Cry 2 یکی از ضعیف ترین و بحث برانگیزترین قسمت های این مجموعه به حساب می آید. هنگامی که بازی عرضه شد، سازندگان با بازخورد شدیدا منفی طرفداران و منتقدین روبرو شدند و همین باعث شد تا متوسط نمرات بازی در متاکریتیک 68 از 100 گردد.

چند روز قبل، هیدکی ایتسونو (کارگردان قسمت پنجم) در مصاحبه ای با سایت گیم اینفورمر بیان کرد که آن ها به ساخت دنباله DmC، ساخته استودیو نینجا تئوری علاقه دارند. ایتسونو در این مصاحبه گفت که آن ها چیزهای بسیار زیادی از این استودیو یاد گرفته اند و بازی DmC هم یکی از محبوب ترین بازی های او در این سری است. ایتسونو در ادامه صحبت های خود گفت که کپکام علاقه دارد تا همکاری خود را با این تیم ادامه دهد، اما از آنجایی که مایکروسافت این استودیو را خریداری نموده، انجام این کار در حال حاضر ممکن نیست.

Devil May Cry 5 در تاریخ 18 اردیبهشت 1398 برای پلی استیشن4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی روانه بازار خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 93

به "داستان Devil May Cry 5 پس از قسمت دوم اتفاق می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان Devil May Cry 5 پس از قسمت دوم اتفاق می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید