آشنایی با بهترین هتل های بالی

به گزارش دیار سلمان، بالی بدون شک بهترین محل اقات در کشور اندونزی می باشد. اکثر هتل هایی که با بودجه مناسب می توانید تهیه کنید در منطه کوتا (Kuta) قرار گرفته اند که اکثرا کسانی که با کوله پشتی سفر می نمایند آن ها را انتخاب خواهند کرد. با این حال در این فهرست لیستی از لوکس ترین هتل های بالی را مشاهده خواهید کرد که توسط خود مسافران رتبه بندی شده است. بسیاری از هتل ها و اقامتگاه های 5 ستاره در مناطق نوزادوا (Nusa Dua)، سمینیاک (Seminyak) و اوبود (Ubud) قرار گرفته اند. افرادی که هتل های منطقه اوبود را ترجیح می دهند معمولا فعالیت های فرهنگی و استراحت را بر گشت و گذار و فعالیت های ساحلی ترجیح می دهند. از طرف دیگر مناطق نوزادوا و سمینیاک در ساحل واقع شده اما جو بسیار پیچیده و بالاتری را نسبت به منطقه کوتا دارند. با خبرنگاران همراه باشید تا لوکس ترین هتل های بالی را برای شما معرفی نماییم.

آشنایی با بهترین هتل های بالی

هتل خصوصی جاماهال بالی

هتل خصوصی جاماهال در لبه جنوبی بالی قرار گرفته است. ساحل خصوصی نیز چند قدم دورتر از خود هتل قرار گرفته و امکان ورزش و یا آفتاب دریافت در آن وجود دارد. این اقامتگاه که از لوکس ترین هتل های تور بالی می باشد دارای ویلاهای یک، دو یا سه خوابه است. با اینکه تمامی این ویلاها دارای اینترنت با سرعت بالا، تلویزیون کابلی و باغ های خصوصی هستند. این هتل و اقامتگاه مدرن توسط باغ های استوایی احاطه شده است. استخر شنا و فضای آب گرم نیز وجود داشته که برای درمان می توان از ان ها استفاده نمود.

ویلاهای آلام اوبود بالی

آلام اوبود در یک باغ بزرگ به وسعت 4 هکتار و با چشم اندازی زیبا در میان جنگل های استوایی واقع شده و تنها چند دقیقه تا مرکز منطقه اوبود فاصله دارد. این استراحتگاه بی نظیر که از لوکس ترین هتل های بالی می باشد امکان اقامتی راحت را برای شما فراهم نموده و مهمان نوازی مشهور بالی را در سطح کیفیت جهانی ارائه می نماید.

چدی در تانا گاژا بالی

تانا گاژا که نام خود را از عبادتگاه فیل ها در نزدیکی گوا گاژا (Goa Gajah) به دست آورده است، در فاصله 3 کیلومتری از اوبود واقع شده است. امکانات اقامتی وسیع با حفظ حریم خصوصی و راحتی و آسایش طراحی شده است. اطراف این ویلاها را زیبایی های طبیعی منطقه اوبود فراگرفته است. هر کدام از ویلاها با تمام فکر و اندیشه طراحی شده و از طریق مبلمان های زیبا و محلی تزیین شده است. رستوران و همچنین سالن تناسب اندام دارای چشم اندازی از مزعه های برج می باشد. علاوه بر این در این ویلاها که از لوکس ترین هتل های بالی می باشند فضای باز با تخت هایی وجود داشته که در هنگام بعد از ظهر با چای و آب میوه از شما پذیرایی خواهد شد.

ویلاهای پانداواس بالی

ویلاهای پانداواس در سال 2010 تاسیس شده و ماهابهاراتا (Mahabharata) الهام گرفته شده است. 4 نوع اتاق لوکس در این ویلاها وجود داشته که به نام های یودیسترا (Yudistra)، بیما (Bima)، ساهادوا (Sahadewa) و ناکولا (Nakula) می باشند. هر کدام از آن ها دارای یک آشپزخانه گسترده بوده و همچنین دارای یک حمام بزرگ دو نفره و سالن مرکزی می باشد. همچنین رستوران این هتل غذاهای بسیار متنوعی را ارائه می نماید. علاوه بر این ها یک اتاق سرگرمی کریشنا (Krishna) وجود داشته که بچه ها می توانند به بازی پرداخته و یا در آن کتاب بخوانند.

هتل کومانکا در بیسما بالی

هتل کومانکا در بیسما که در منطقه اوبود واقع شده یکی از لوکس ترین هتل های بالی می باشد. این هتل دارای مرکز تناسب اندام، استخر در فضای باز و همچنین محل نگهداری و بازی بچه ها می باشد. اتاق های لوکس این هتل دارای تلویزیون های صفحه تخت با کانال های تلویزیونی و کابلی می باشد. از سوی دیگر تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، یخچال و مینی بار می باشند.

ویلاهای سامایا بالی

ویلاهای سامایا در منطقه سمینیاک قرار گرفته و دسترسی آسان را به جاذبه های آن منطقه فراهم می نماید. مهمانان می توانند یا پیاده روی خود را به منطقه لژیان (Legian) رسانده و در آنجا به خرید، استفاده از رستوران ها و سرگرمی های مختلف بپردازند. در این هتل بیست و چهار ویلا قرار گرفته است. ویلاهایی که در این هتل قرار دارند طیف وسیعی را برای انتخاب به شما پیشنهاد می دهد. آن ها می تواند کینگ سایز (king) یا کویین سایز (queen) بوده و یا همراه با استخر خصوصی و یا جکوزی باشند.

هتل بیل بالی

هتل بیل که از جمله لوکس ترین هتل های بالی به شمار می رود دارای چشم اندازی از اقیانوس هند می باشد. این یک اقامتگاه بی نظیر بوده که دارای 29 چادر در فضای باز می باشد که هر کدام از آن ها دارای استخر خصوصی است. ساحل شنی این هتل در کنار لیستی از فعالیت های آب گرم و برنامه های جامع در این خصوص تجربه ای بی نظیر را ارائه می نماید. در تمام اتاقک های فضای باز آرامش وجود داشته و کل مکان با وجود حیاط های خنک و استخرهای بسیار دارای آرامش می باشد. مهمانان می توانند ورزش هایی مانند یوگا را انجام داده و یا از آب گرم استفاده کنند.

هتل سامایا بالی

هتل سامایا بالی که در منطقه اوبود واقع شده و دارای تهویه مطبوع و همچنین دسترسی به اینترنت بی سیم می باشد. این هتل به طور روزانه آب گرم را در اختیار شما قرار داده و باغ های آن بهترین مکان برای نشستن و استراحت می باشد. این هتل علاوه بر اینکه یک استخر در فضای باز و یک اتاق بخار دارد، دارای مرکز آب گرم، سالن تناسب اندام و سونا نیز می باشد. همچنین هتل دارای تلویزیون بزرگ و انواعی از کانال های تلویزیونی می باشد.

اقامتگاه ویلایی پوریست بالی

مجموعه های ویلاهای پوریست، یک مجتمع بوتیک هتل کوچک بوده که در منطقه اوبود واقع شده است. سوییت ها در مجموعه ای از هفت ویلای منحصر به فرد و خصوصی قرار گرفته که در عین لوکس بودن، عناصری سنتی را از چندین جزیره اندونزی در خود جای داده است. بعضی دیگر از عناصر از جزیره هایی مانند جاوه و تیمور آورده شده است. در حالی که این کلبه ها در داخل به صورت خاص طراحی شده اند، در بیرون از ان ها از چوب معمولی استفاده شده و ویژگی های دیگری از بعضی از جزایر نیز در آن استفاده شده است. تعداد سه مورد از ویلاها دارای استخر خصوصی با کلبه هایی جداگانه بوده و چهار عدد دیگر از آن ها به سبک های بالی و با کف پوش هایی از سنگ آهک پوشانده شده است.

ویلای آمتیس بالی

ویلای آمتیس به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های بالی، ترکیبی از راحتی مدرن و عناصر سنتی را ارائه می نماید. ویلای آمتیس دارای 14 اتاق مهمان بوده که تمامی امکانات مورد احتیاج مسافران را ارائه می نماید. این مجتمع ویلایی لوکس دارای تمامی امکانات و خدماتی است که در یک هتل در سطح خود از آن انتظار خواهید داشت. امکاناتی از جمله ساحل خصوصی و آب گرم از جمله چیزهایی است که می توانید در این مجتمع که از لوکس ترین هتل های بالی می باشد تجربه نمایید.

علاوه بر این بالی به دلیل مجموعه وسیعی از ویلاهای خصوصی لوکس مشهور می باشد که می توان آن ها را با سطح بالایی از خدمات اجاره نمود. به غیر از منطقه اوبود و سمینیاک بیشتر این ویلاهای خصوصی در جنوب و حوالی جیمباران (Jimbaran) و اولوواتو (Uluwatu) در سانسور (Sanur) و همچنین لوینا (Lovina) در شمال بالی قرار گرفته اند.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 239

به "آشنایی با بهترین هتل های بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین هتل های بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید