آمار جالب ویزای تضمینی کانادا در 2019

به گزارش دیار سلمان، اگر برای هر یک از انواع ویزای توریستی، تحصیلی و کاری کانادا اقدام نموده باشید، 100% کلمه ویزای تضمینی کانادا را شنیده اید.

آمار جالب ویزای تضمینی کانادا در 2019

جهت دریافت مشاوره سفر با ویزای کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ویزالند، متاسفانه تضمین ویزای کانادا با سودجویی آن رابطه مستقیم دارد. یعنی هرکس که با قاطعیت تمام در خصوص ویزای تضمینی کانادا صحبت می نماید باید به حرف هایش شک کنید! در این مطلب می خواهیم یک آمار جالب در خصوص ویزای تضمینی کانادا و تمامی دروغ هایی که در این باره می شنوید را برای شما به طور کامل تفسیر کنیم.

آمار جالب ویزای تضمینی کانادا در سال 2019!

در سال 2019 درخواست ویزای تضمینی کانادا و به طور کلی درخواست ویزای کانادا به شدت کاهش یافت! تا پیش از این متقاضیان ایرانی برای بخت آزمایی و امتحان کردن شانس خودشان برای اخذ ویزای کانادا اقدام می کردند که در نهایت با ریجکتی روبرو می شدند. پس از این اتفاق متقاضیان فقط با توجه به شرایطشان برای دریافت ویزای کانادا اقدام می کردند.

نکته جالب دیگری که در سال 2019 رخ داد این بود که اکثر آژانس ها و کارگزاران ویزای کانادا در خصوص سودجویی های ویزای تضمینی صحبت می کردند، در صورتی که حتی خودشان هم همچنان با قاطعیت ویزای کانادا را تضمین می نمایند. دروغ های جالبی در خصوص تضمین ویزای کانادا می شنوید که در ادامه به آنالیز تک تک آن ها می پردازیم.

در خصوص ویزای تضمینی کانادا چه دروغ هایی به شما می گویند؟

متاسفانه تعداد این دروغ ها به قدری افزایش یافته است که در یک مطلب نمی گنجد و هر روز به تعداد آن ها افزوده می گردد! در این مطلب ما رایج ترین دروغ ها را برای شما بیان می کنیم:

1. در سفارت کانادا آشنا داریم!

بزرگترین سوالی که برای ما پیش آمده این است که اصلاً چرا باید این جمله گفته گردد؟ بزرگترین مزیت سفارت کانادا این است که افسران ویزا و محل آنالیز مدارک به هیچ عنوان تعیین نیست. این به این معناست که حتی اگر کسی آشنایی داشته باشد، حتی نمی تواند متوجه گردد که پرونده شما در کدام دفتر کنسولگری آنالیز می گردد.

2. به مدارک شما دعوت نامه اضافه می کنیم!

دعوت نامه ویزای کانادا فقط در یک صورت معتبر است. دعوتنامه ویزای کانادا فقط در صورتی که از سوی اقوام درجه یک و یا یک شرکت معتبر (به همراه تائیدیه پرداخت تمامی هزینه های سفر شما) ارسال گردد دارای اعتبار است. همچنین این نکته را باید در نظر داشته باشید که دعوتنامه به تنهایی کمکی به شرایط ویزای شما نخواهد کرد و تمکن اقتصادی و تاریخچه سفری نیز اهمیت دارد.

3. 80 میلیون تومان بدهید، کارتان را وکیل مهاجرت انجام دهد!

اول اینکه 80،000،000 تومانی که اعلام کردیم یک نمونه از ده ها نمونه دریافت هزینه های هنگفت می باشد. مورد بعدی اینکه وکلا فقط پرونده های مانند ریجکت شدن ویزا را قبول می نمایند و هیچگونه کاری برای اخذ ویزای کانادا شما انجام نمی دهند. از وظایف وکیل می توانیم به صدور گواهی امضاء برای فرم کاستودین، اعتراض به پرونده های ریجکت شده و اقدام برای دریافت کارت PR برای دارندگان ویزای کاری و تحصیلی اشاره کنیم.

4. در یکی از شهرهای کانادا نمایندگی داریم!

می توان گفت این دروغ آپدیت 2019 می باشد. این جمله را بیشتر متقاضیان ویزای تحصیلی کانادا می شنوند. چرا که متقاضیان ویزای تحصیلی زمانی که وارد کانادا می شوند، احتیاج به اجاره منزل دارند. نمی توانیم بگوییم که این جمله از طرف تمامی آژانس های مسافرتی دروغ می باشد اما این را می دانیم که اگر کسی نمایندگی داشته باشد، حتماً آدرس و تلفن نماینده ایشان در کانادا تعیین است! برای اطلاع از آدرس و تلفن نمایندگی آژانس و یا کارگزار می توانید به سایت ایشان مراجعه کنید.

5. ساین (Sign) سفارت کانادا دست ماست!

به این جملات که می رسیم، حقیقتاً خود ما هم خسته می شویم و می توانیم این مورد را به عنوان عجایب ویزای کانادا معرفی کنیم! برای سفارت کانادا هیچ فرقی بین کارگزار، آژانس مسافرتی و حتی خود متقاضی وجود ندارد. یعنی چه خودتان برای ویزای کانادا اقدام کنید چه کارگزار این کار را برای شما انجام دهد، هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

تنها موردی که می توان گفت تفاوت دارد این است که کارشناس (توجه داشته باشید که کارشناس و نه وکیل) برای ویزای کانادای شما اقدام کند.

برای رهایی از دست سودجویان ویزای تضمینی کانادا فقط 2 راه دارید!

راه اول این است که قید زمان و پول تان را بزنید و به دروغ های شیرین آن ها اعتماد کنید!

راه دوم این است که تمامی صحبت هایی که در خصوص ویزای توریستی کانادا به شما زده می گردد را، با عقل و منطق خود و شرایط ویزای این کشور بسنجید. پیشنهاد می کنیم قبل از هرچیز، تا می توانید از آژانس ها و کارگزاران مختلف در خصوص ویزای کانادا اطلاعات کسب کنید و به کسانی اعتماد کنید که به فکر منافع شما هستند و نه منافع خودشان!

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 456

به "آمار جالب ویزای تضمینی کانادا در 2019" امتیاز دهید

1 کاربر به "آمار جالب ویزای تضمینی کانادا در 2019" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار جالب ویزای تضمینی کانادا در 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید