کوزه گر در مصاحبه با خبرنگاران مطرح نمود؛ ضرورت نظارت بر موسسات خیریه توسط نهادهای مسئول

به گزارش دیار سلمان، مدیرکل مشارکت های مردمی و امور توانمندسازی سازمان بهزیستی گفت: یکی از مسائل اساسی موسسات خیریه تعدد صدور مجوز برای آن ها است.

کوزه گر در مصاحبه با خبرنگاران مطرح نمود؛ ضرورت نظارت بر موسسات خیریه توسط نهادهای مسئول

محمد علی کوزه گر مدیرکل مشارکت های مردمی و امور توانمندسازی سازمان بهزیستی در مصاحبه با خبرنگار، اظهار کرد: یکی از مسائل اساسی موسسات خیریه تعدد صدور مجوز برای آن ها است.

مدیرکل مشارکت های مردمی و امور توانمندسازی سازمان بهزیستی با بیان اینکه تعدد صدور مجوز نظام مندکردن و نظارت کردن بر این موسسات را دچار مشکل می نماید، گفت: معمولا سازمان بهزیستی برای موسسات خیریه مجوز صادر می کرد، اما اکنون وزارتخانه های ورزش و جوانان، ارشاد و ... نیز اقدام به چنین کاری می نمایند که نظارت و کنترل را دچار مشکل نموده است.

کوزه گر با بیان اینکه نظارت مالی بر این موسسات و سازمان ها را سازمان مالیات برعهده دارد، گفت: سازمان امور مالیاتی، مالیات را چک می نماید و سازمان بهزیستی بر خدمات تخصصی که مددجویان و ...ارائه می گردد، نظارت دارد.

مدیر کل مشارکت های مردمی و امور توانمند سازی اعلام کرد: هر چه موسسات بزرگتر باشند، نظارت بر آن ها نیز سخت تر است و امید است ناظران مالی ماهانه و سالانه موسسات را کنترل نمایند،

وی گفت: موسساتی که از بهزیستی مجوز می گیرند باید ماهانه گزارشات مالی خود را به بهزیستی ارائه دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 183

به "کوزه گر در مصاحبه با خبرنگاران مطرح نمود؛ ضرورت نظارت بر موسسات خیریه توسط نهادهای مسئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوزه گر در مصاحبه با خبرنگاران مطرح نمود؛ ضرورت نظارت بر موسسات خیریه توسط نهادهای مسئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید