ناهماهنگی بین دستگاه های اجتماعی منجر به توقف فعالیت ها شده است

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، عباس ملازینلی بعد از ظهر شنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته ازدواج بر ضرورت افزایش هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و اجتماعی در امر ازدواج تاکید کرد.

ناهماهنگی بین دستگاه های اجتماعی منجر به توقف فعالیت ها شده است

وی افزود: در بسیاری موارد نا هماهنگی‌هایی بین دستگاه‌های متولی در این حوزه وجود دارد که این ناهماهنگی‌ها سبب شده تا بسیاری از برنامه ها و فعالیت‌های مرتبط با امر ازدواج به مرحله اجرا نرسد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با اشاره به مشارکت شهرداری یزد در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استان عنوان کرد: شهرداری دیگر تنها به فعالیت های عمرانی نمی پردازد و اقدامات گسترده ای در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز انجام می دهد که بازخوردهای خوبی نیز داشته است.

ملازینلی از راه‌اندازی دفتر شورای اجتماعی محلات در شهر یزد خبر داد و یادآور شد: با راه‌اندازی این دفتر و پایگاه اطلاع‌رسانی جامع در شهر یزد، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی به عمق محلات برده می‌شوند تا از ظرفیت مردم در این حوزه بیشتر و بهتر استفاده ‌شود.

وی همچنین بیان کرد: پایگاه‌های سلامت نیز در پارک‌های سطح شهر یزد به مناسبت هفته ازدواج راه اندازی می شود و این پایگاه‌ها فعالیت خود را به طور رسمی از 22 تیر آغاز می کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد همچنین از مشارکت فعال این سازمان در پویش ازدواج پایدار خبر داد و عنوان کرد: در تلاش هستیم برنامه های متنوعی در سطح محله های یزد در راستای تحکیم بنیان خانواده به مرحله اجرا درآوریم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 45

به "ناهماهنگی بین دستگاه های اجتماعی منجر به توقف فعالیت ها شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناهماهنگی بین دستگاه های اجتماعی منجر به توقف فعالیت ها شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید